לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2012

how deep is your love?


אני ממש צריכה גבר כרגע.
כבר יותר מדי זמן אני שרה שירים רומנטיים בלי לכוון אותם לאף אחד.
וכבר יותר מדי זמן אני תקועה בעבר.
וכבר יותר מדי זמן אני לא נישקתי גבר (שנה, חודשיים ובסביבות 20 יום, וממשיכה לספור).
אפילו הפנטזיות שלי מתחילות לשעמם אותי.
ואני שומעת את השיר הזה בלופים.
יש לי הרגשה שאני מבזבזת את שנותיי הטובות ביותר על כלום.
על לשבת בבית ולחלום בהקיץ.
ואני חושבת על ק' יותר מדי.
נראה לי שאני מתאהבת סדרתית.
והפוסט הזה בנוי ממשפטים אקראיים שעלו לי בראש.
ואתמול בלילה חלמתי שק' ואני נפגשים באוטובוס אחרי ששנינו התגייסנו.
והוא היה מדהים ויפה ומושלם כמו תמיד.
רק שבחלום הוא לא השתדל להרחיק אותי ממנו.
נראה לי שיש לי חולשה מסויימת אליו.
איך מתגברים על האקס-חבר-הכי-טוב שוב?
לפחות אין לי אפשרות להתקשר אליו.
נכון?
נכון! כי הוא לא מרגיש אלייך שום דבר ותתרחקי ממנו כמה שאת יכולה כי את תיפגעי שוב ושוב.
ותודיעי בזמן הזה לתת מודע שלך שיפסיק לחלום עליו, כי זה לא עוזר לי להתגבר עליו.
ותפסיקי לקוות שניפגש באוטובוס כמו בחלום ושאתם תדברו שעות מצריפין לצפון, ואז הוא יגיד לך שאת חסרה לו גם ושיש לו רגשות אלייך.
כי גם בפנטזיות הכי פרועות שלך זה לא יקרה!
למישהו יש מכונת זמן כדי שאני אוכל למחוק את החודשיים האחרונים ולנסות שוב?


 

הפוסט הזה הוא פשוט השוואה מושלמת למה שהולך לי עכשיו בראש: בלבול, קרב בין עצמי לבין אנוכי, פנטזיות טיפשיות וחרטה.
הצילו.

נכתב על ידי ג'פרסון , 31/10/2012 00:11   בקטגוריות אהבה ויחסים, חרטה, בלבול, פנטזיות, שחרור קיטור, משפטים אקראיים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)