לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2012

אבוד לי.


זה מוזר.

 

בדיוק אחרי ששמעת את because of you,

ואחרי שבכית קצת,

ושראית את dirty dancing, 

וחשבת שיש הרבה מקומות שבהם סקס לפני אהבה עבד,

ושלא צריך את זה,

ולמה את מחכה?

ולמה עשית לק' את זה?

ולמה את כזאת מגעילה?

למה את כל כך מתגעגעת אליו?

כן אני יודעת, כי הוא מושלם והגוף, והריח, והחיוך המפגר שעולה לך כל פעם שראית אותו.

ואחרי שבכית הרבה, 

ואחרי שחיפשת את המספר שלו בגיבוי של הטלפון הישן,

רק כדי לשלוח לו "רוצה להיפגש?"

ולחכות ולחשוב על זה 10 דקות,

על כל הכאב שבא, ושיבוא, ושיהרוס אותך מבפנים.

ועל ה1.0000002 סיכוי שהוא יגיד כן, ושיבוא, ושיתאהב בך.

ובוא נודה בזה, זה יותר מדי טוב כדי לקרות לך.

 

כל זה, בשביל שתשלחי, והשליחה תיכשל.

ושתנסי עוד 5 פעמים כי את לא רוצה לוותר על זה.

והשליחה עדיין נכשלת.

ואולי זה סימן?

ואם כן, למה השליחה של ההודעה הראשונה, באוגוסט, לא יכלה להיכשל?

בשביל מה לשלוח לי סימן, אחרי שכבר איבדתי הכל?

נכתב על ידי ג'פרסון , 3/11/2012 17:53   בקטגוריות חרטה, פנטזיות, אהבה ויחסים, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)