לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2012

באופן מפתיע, אני דווקא בסדר.


אני ממש גאה בעצמי על אתמול.

נראה לי שגיליתי ג'פרסון שונה לגמרי בזמן האזעקות האלה.

 

הייתי בבסיס בזמן הזה, וראיתי כל כך הרבה פאניקה וחרדה אצל הבנות שם!

בזמן האזעקות ובמקלטים היו כל הרבה בנות שבכו, ואיבדו שליטה לגמרי, ומתו מפחד,

 ואני כל כך גאה בעצמי על הצורה שהתנהלתי בה.

כמעט לכל בחורה שראיתי לידי שבכתה אני הרגעתי אותם, וחיבקתי, ואמרתי להם שהכל בסדר, ושאין להם מה לדאוג, ושאני בטוחה שהמשפחה שלהם לא נפגעה ושהם גם במקלטים עכשיו. 

ברצינות, הייתי כל כך חזקה נפשית.

אני מופתעת מעצמי שאשכרה החזקתי את כל הפאניקה שהייתה קיימת בי ושלא נשברתי אלא רק רציתי לעזור לבחורות אחרות שפחדו.

גם לבנות שבכלל לא הכרתי עד הרגע הזה. 

 

יכול להיות שהאזעקות האלה הוציאו משהו טוב ממני?

יכול להיות שאני כן חזקה נפשית?

מוזר, מטילים ואזעקות אין לי התקפי חרדה.

רק מדחיות של גברים :)

 

 

נכתב על ידי ג'פרסון , 16/11/2012 16:15   בקטגוריות אופטימי, צבא  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)