לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2012

טכניקליות שכזו.


אז ד' שלח לי הודעה.

 

מי זה, אתם שואלים?

בקצרה מקוצרת במיוחד- אקס, היינו ביחד בערך חצי שנה, הוא פגע בי מבחינת חוסר יחס, אני פגעתי בו מבחינת להילחץ על כל שטות קטנה שמזכירה את המילה סקס, ומבחינת הצורה שנפרדתי ממנו בה.

הייתי חתיכת כלבה רצינית, שנינו מודעים לזה, למרות שהוא מכחיש. 

 

אז בחזרה לסיפור:

הוא שלח לי הודעה ביום שלישי, דיברנו בערך שעה בהודעות. אותו הדבר יום חמישי, עד עכשיו בעצם.

ואני לא יודעת מה לחשוב.

כי פתאום הוא כל כך חמוד, וכל כך מקסים ומתעניין ואכפתי.

יותר מכל פעם אחרת שבה דיברנו.

ומעל כל ההודעות שלנו, מתנופפת השאלה בדגש עצום:

"לחזור או לא?"

 

כי הוא מוכר,

אבל היו בעיות,

אבל הוא עבד על הבעיות האלה, 

אבל בינתיים אני לא באמת יודעת אם הוא השתנה,

אבל אני מתה לקשר נורמלי ונכון כבר,

אבל הוא גר במרחק 3 שעות ממני,

אבל,

וזה האבל הכי גדול שקיים,

הוא חיכה. חצי שנה של נשיקות בלבד, והוא סבל בשקט.

ועם כמה שזה נשמע נורמלי לאנשים אחרים, מבחינתי, העובדה שאכפת לו ממני עד כדי כך מרגשת אותי.

ואני פתוחה איתו, כרגע, אפילו קצת יותר מעם ק'.

 

 

וכל הפוסט הזה היה טכני,

כי מקריאה שניה,

העמדה שלי ממש ברורה.

 

נכתב על ידי ג'פרסון , 14/12/2012 21:45   בקטגוריות אהבה ויחסים, בלבול  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)