לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2013

אני? נראה לך??


לא כתבתי יותר מדי זמן.


אתם יודעים, אם הייתם אומרים לי לפני 3 חודשים :

שאני אצליח לעמוד מול כיתה ולהעביר שיעור של 45 דקות,

שיהיו מסביבי אנשים שאכפת להם ממני,

שדניאל ואני נהיה שוב ביחד,

שהמראה שלי בחדר תהיה תלויה, 

שאני אוהב את הצבא ואהיה גאה בעובדה שאני לובשת מדים,

שאני כמעט מסיימת את הספר באנגלית של הגיבן מנוטרדאם,

שאני אצליח לעמוד מול מישהו בזמן ריב ולהתכווח איתו בלי לשתוק מולו בפחד,

שיהיה לי מילה,

שאנשים יכירו אותי,ויאהבו את זה,

שאני אפילו קצת מאושרת עכשיו, כי מעולם לא ידעתי איך זה מרגיש.

 

כנראה שהייתי צוחקת לכם בפרצוף. או שותקת, כמו תמיד.

 

אבל נחמד לי עכשיו. יש מצב שאני אפילו מאושרת.

הממ. הצבא כנראה מושלם בשבילי.

נכתב על ידי ג'פרסון , 19/1/2013 20:34   בקטגוריות משפטים אקראיים, אופטימי, צבא  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)