לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2013

זה, למשל? היה פוסט בלי טעם.


אם אני לא טועה, יש מצב שעברתי שבוע בלי לבכות.

נראה לי..אני כבר מתבלבלת בין הימים, אני לא זוכרת כלום.

סתם, הלוואי ולא הייתי זוכרת כלום.

 

בכל מקרה,

יפה, שבוע בלי בכי.

זה לא אומר שבוע בלי ריב דמיוני ביני ובין ד' בראש, כן? 

אבל מתקדם יפה דווקא.

 

הממ.

מה רציתי לרשום לפני חצי שעה?

היה לי כבר פוסט שלם בראש, כולל כותרת.

אולי מאוחר מדי.

אני אישן ואזכר מחר בבוקר, בשעות קצת יותר נורמליות.

לילה טוב לכולם חרופ

נכתב על ידי ג'פרסון , 3/5/2013 01:13   בקטגוריות משפטים אקראיים, בלבול, אופטימי, צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)