לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2013

געגועים.


אחרי היאוש שלי אתמול פתחתי פרופיל באתר היכריות.

נמחק אחרי פחות משעתיים.

 

אני לא הבחורה הזאת.

שמנפה בחורים לפי מראה ופרטים שטחיים.

אני הבחורה שמאמינה בגורל ואם אני צריכה להכיר מישהו, אני אכיר אותו.

ואני לא פוסלת גם את המחשבה שאני אאעשה את הצעד הראשון.

 

אבל אני לא יודעת.. משהו פשוט לא עובד לי במצב הזה..

אני מתגעגעת לשיחות ב12 בלילה שאני רק חוזרת לחדר ובדיוק בדרך למקלחת.

אני מתגעגעת להודעות בוקר טוב, וחלמתי עלייך.

וזה לא היה תמיד עם ד'. רק פעם ב..

מתאים לי זוגיות רצינית עכשיו.

עם מישהו שלא מפחד מאהבה וממחויבות.

שלא יברח ממני כשאני אומר לו שאני אוהבת אותו.

כמו ה2 האחרים. 

בא לי לפנק מישהו. 

אני מתגעגעת לזוגיות. לא לד'. לזוגיות.

 

ושוב, לילה טוב.

מג'פרסון, ששוכבת לבדה במיטה.

כמו תמיד.

נכתב על ידי ג'פרסון , 4/5/2013 23:10   בקטגוריות משפטים אקראיים, פנטזיות, אהבה ויחסים, צבא, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)