לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2013

מחשבות של שבת


אז אני נשארת שבת בבסיס. והדבר שאני הכי רוצה כרגע זה למצוא גבר לבלות איתו את היומיים וחצי הבאים. אני כותבת את המשפטים האלו על בגדי מדס מחוץ לחמל. רק כי אני מקווה שמישהו יעבור ויתחיל לדבר איתי. והלכתי להסתובב היום וכנראה גם מחר ובשבת בכל הבסיס בדיוק בשביל אותה הסיבה.אני קצת נואשת, הודיתי בזה מזמן. אבל אני מתגעגעת לגבר לידי. איתי. מולי. מתחתיי. מעליי. מסביבי. ואני מצטערת להגיד שהגעתי למצב שלא רציתי להיווכח שאמיתי. מצב החרמנית מתה-תבלה איתי לילה-וזהו. טוב בעצם תבלה איתי לילה ותתאהב בי. אהבה חשובה לי יותר מדי כדי לוותר בזמנים קשים. חשוך, ונראה לי שהלילה זה לא הלילה שלי. ויש גם קולות קצת מפחידים. אני אלך לישון ואחלום על פרינס צ'ארמינג. בתקווה שגם אמצא אותו מחר או בשבת בזמן השיטוטים. לילה טוב וחיבוק חם.
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי ג'פרסון , 9/5/2013 23:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)