לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2013

עצרתי.


עצרתי את זה.

אמרתי לו שהוא מקסים, ושבאמת נהניתי, אבל כדי לחסוך מעצמי מלהיפגע שוב, אנחנו צריכים להפסיק עם הקשר המוזר הזה שהתפתח בינינו. ובהצלחה.

הוא ענה שאני מתוקה ונסיכה אמיתית ומקסימה. ובהצלחה.

 

ואני יודעת שעשיתי את הדבר הנכון.

קצת עצוב, אבל אני יודעת שאם לא הייתי עוצרת את זה עכשיו, הייתי מתמוטטת בדרך כזו או אחרת.

 

עכשיו אני רק צריכה לעצור את עצמי מליפול לזה שוב.

איתו או עם כל גבר אחר.

אני לא צריכה קשר כזה, המחמאות וההודעות באמת כיפיות, אבל אני צריכה אהבה.

נכתב על ידי ג'פרסון , 16/5/2013 22:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)