לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2013

3 חודשים.


עברו 3 חודשים מהלילה הזה.

בערך, חודשיים ו26 יום ליתר דיוק.

 

האמת שכבר איבדתי תחושת זמן.

הלילות הופכים לימים שהופכים ללילות ואיכשהו עבר עוד שבוע.

כל יום עובר כל כך לאט וכל שבוע עובר כל כך מהר, 

אני מגיעה ליום רביעי ותוהה איך?

 

איך במשך 3 חודשים הרגשתי שעבר בקושי חודש?

מבחינת הלב שלי, הזמן לא עבר.

אני עדיין מרגישה כל רגע מהלילה הזה.

וכל פעם שמשהו מזכיר לי אותו חוזר לי עוד פלאשבק מהלילה.

ואני נשבעת, אנשים כבר הבינו שאני מטורפת.

או שסגרתי שבת והיה את השיר התאבדות שלי ברקע וברחתי מהחדר.

או שמשהו מזכיר לי את הלילה ואני נעצרת ובוהה בחלל ריק ונותנת לחלק מהעצבות לשטוף אותי.

ושניה לפני שאני מתמוטטת אני חוזרת לעצמי ומנסה להעיף ממני את המחשבות, כאילו זה אפשרי. 

פסיכופתית כזאת.

 

איך אנשים לא השתגעו ממני כבר?

כל כך קשה להיות בחברתי.

תודה לאל שלפחות חברות עדיין יש לי.

אחרת, הייתי כבר חצי בקבר.

נכתב על ידי ג'פרסון , 1/6/2013 15:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)