לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2013

בתירוץ של: נו הייתי חייבת, זה שבוע הספר!


אני כזאת תולעת ספרים.

רק החודש קניתי 6 ספרים.

בזמן שלא סיימתי את ה3 הקודמים מלפני חודשיים.

מה אני אעשה? יש לי חולשה לספרים.

מכל הסוגים, מכל הז'אנרים.

רומנטיקה, מתח, אגדות לפני שדיסני הפך אותן לחברותיות לילדים, ובעיקר:

סופרים ישראליים שכותבים על הכל בלי צנזורה ומנקודת מבט שונה.

בדפיקות כזאת.

אילן הייטנר, אתגר קרת, מיכל שלו, אלונה קמחי, זיו כהן, מיכל פיטובסקי, שרה אנג'ל.

וזה רק ממדף הספרים האישי והקטן שבניתי לי בחדר.

הרשימה עוד ארוכה וטובה במיוחד.

וזה מדהים איך ספר יכול לשנות לך את המצב רוח לגמרי.

 

ואם אפשר עוד המלצה אחת קטנה- שריקי של אתגר קרת.

סיפור קצר ומקסים.

תסמכו עליי, באהבה ויחסים אני לא טובה.

בספרים! זה כבר משהו אחר.

לילה טוב לכולם.

נכתב על ידי ג'פרסון , 13/6/2013 23:01   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)