לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2013

זה רק זמן ונשכח.


השיר הזה נורא טוב לי כרגע.

ואהבה, אהבה.

 

אבל לא כואב לי.

באמת שלא.

במיוחד בגלל החברות שלי מהבסיס.

זה כל כך לא ברור מאליו לבחורה כמוני חברות.

ואיכשהו אני מתגעגעת לישון ליד הבנות האלה.

ואנחנו מדברות כל השבת!

זה מדהים אותי.

פעם ראשונה כבר 7 שנים בערך שלא חסר לי חבר.

אני עדיין רוצה, אבל פשוט אני רוצה לקחת לי זמן.

 

אבל עדיין חסר לי גבר שישכב מעליי. 

למרות הפחד הנוראי שלי שאני אהפוך לאבן בגלל ההלם והתקרית האחרונה שלי.

אין לי ממה לפחד.

זה רחוק ממני שנות אור.

ועם הבא זה לא יקרה.

אני מקווה שלא, לפחות.

נכתב על ידי ג'פרסון , 16/6/2013 00:33   בקטגוריות משפטים אקראיים, אהבה ויחסים, אופטימי, בלבול  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)