לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2013

שוב זה ממשיך.


יש לי מין מסורת כזאת:

בכל פעם שקשר נגמר. 

לא משנה אם אני או הוא סיים,

או אם הקשר היה יומיים או חצי שנה.

אני תמיד לוקחת לי 5 דקות לזכרון קטן לזמנים הטובים. נזכרת למה זה נגמר. ומוחקת את השיחה.

במקרים קשים של ק' או ד' גם מוחקת איש קשר, כדי שאני לא אוכל להתקשר בזמנים קשים.

ומוחקת מהפייסבוק, ומוחקת מהכל.

כי אם אני אמחק, הזכרונות יעלמו.

כי אם אני אמחק, לא יחסר לי.

כי אם אני אמחק, זה יהיה כאילו זה לעולם לא קרה. 

זה היה חלום רע וזהו.

במיוחד עם ד'.

שאני משתדלת למחוק כל זכר לקיומו.

אני משתדלת למחוק את הסוג של מוטל זונות שהוא הביא אותי אליו.

וכל סוג של רגש או תשוקה שהיתה לי כלפי הבן אדם.

והכי אני מנסה למחוק את איך שהתמוטטתי אחרי שהוא זרק אותי.

 

כי הוא הכי לא היה שווה את ההתמוטטות שלי.

מכולם.

 

והיו יותר מדי "כולם".

נכתב על ידי ג'פרסון , 23/6/2013 01:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)