לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רק לרגע, טוב?


אז תהיתי, בפוסטים הקודמים, לכמה זמן אני אצליח להיות מאושרת?

לכמה זמן אני אהיה שם, על פסגת העולם, שמחה ושקטה בליבי?

בערך חודשיים, פחות או יותר.

 

אז נחשו מה קרה. 

לא באמת, נחשו!

אתם לא תצליחו לנחש.

כי קרה לי הדבר שהכי פחדתי ממנו.

הסיוט הכי גדול בעולמי התגשם.

ישנתי איתו. עם החבר. והיה מושלם. וכל רגע חרוט לי בלב.

הנשיקה הראשונה שלנו, כשהוא נישק אותי על האף, והוריד לעצמו את החולצה, והוריד לי את החזיה.

כשהתהפכנו במיטה, ושהוא הכניס לי את היד עמוק לתוכי.וכשהוא גמר, וכשהוא נשך לי את האצבעות.

ושאמרתי לו "אני אוהבת אותך".

ושהטלפון צלצל, 

"הציל אותי".

 

אבל זה לא הדבר הכי גרוע, חכו. זה מדרדר עוד.

הולכים לישון מחובקים. והוא מנשק לי את הכתף. ואז אני קמה בבוקר ומגלה שהוא מסמס בטלפון.

שקט כל הבוקר.לא מדבר, לא מנשק. כאילו כל העולם התהפך לי.

הוא מוריד אותי בתחנת אוטובוס, וכשאני באה לנשק אותו הוא מתרחק.

אני מתקשרת אחרי כמה שעות והוא לא עונה.

מחכה יום, ושוב לא עונה.

שולחת הודעות ומתקשרת, וכצפוי: לא עונה.

ואז במסדר ניקיון ביום רביעי הטלפון רוטט. הודעה, כי מסתבר שאין לו את הביצים לעשות את זה בטלפון או חלילה פנים מול פנים.

ואני מתחילה לקרוא "אני מצטער ש..וזה לא מגיע לך... עם כל הודעה אני מרגיש את זה פחות ו..."

והעיניים שלי ממשיכות לדמוע. 

ככה, ביום בהיר. ביום רגיל לחלוטין.

אז הוא נפרד ממני. יומיים אחרי.

הסיוט הכי גדול שלי, למי שלא ידע.

עד שסמכתי על מישהו. עד שבניתי אמון. עד שהאמנתי לעצמי שהחיים שלי טובים לרגע. עד שאהבתי מישהו שחשבתי שאוהב גם אותי.

מתפוצץ לי בפנים.

 

אבל, זה עוד מדרדר. חכו.

כי היום, נחשו מי שולח לי הודעה? 

נכון.

"מגיע לך לדעת את האמת."

"איזה אמת? שיקרת לי לאורך כל הדרך כדי להכניס אותי למיטה ולזרוק אותי אחרי יומיים?"
"חבל שאת שלילית כל כך. אני אספר לך בתנאי שתפסיקי עם ההערות העוקצניות"

"אתה עוד מציב לי תנאים? אני אמשיך עם ההערות העוקצניות עד שתבין איזה חרא היית"

ואז התחלנו לריב. ולא סתם, עם מכות מתחת לחגורה והכל.

והפנינים?

"את בלתי נסבלת"

"אם את מתנהגת ככה לא פלא שאת לבד עד עכשיו ואני לא"

"אין לך רגש ולי יש בשפע"

"אף פעם לא אהבתי אותך"

" לא זרקתי אותך כי אף פעם לא לקחתי אותך"

"תמצאי מישהו ברמה של הניבולי פה שלך"

"איך בכלל הייתי איתך?"

והנה התחלנו שוב. הפלאשבקים. אולי אני אקפוץ מהחלון? אולי אני אקח את הכדורים שיש לי במגירה?

אה רגע, הוצאתי את כל הסכינים מהחדר לפני שנתיים. חכם ג'פרסון.

ואני נשכבת על הרצפה מנסה להבין מה קורה. אולי הוא צודק? אולי אני לא שווה כלום באמת?

אולי אני סתם בזבוז של אויר בעולם? אולי עדיף להפסיק את זה זהו?

אני רק רוצה להתעלף לרגע.

להפסיק את הכאב.

רק לרגע.

 

 

נכתב על ידי ג'פרסון , 8/3/2013 23:16   בקטגוריות חרטה, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבוד לי.


זה מוזר.

 

בדיוק אחרי ששמעת את because of you,

ואחרי שבכית קצת,

ושראית את dirty dancing, 

וחשבת שיש הרבה מקומות שבהם סקס לפני אהבה עבד,

ושלא צריך את זה,

ולמה את מחכה?

ולמה עשית לק' את זה?

ולמה את כזאת מגעילה?

למה את כל כך מתגעגעת אליו?

כן אני יודעת, כי הוא מושלם והגוף, והריח, והחיוך המפגר שעולה לך כל פעם שראית אותו.

ואחרי שבכית הרבה, 

ואחרי שחיפשת את המספר שלו בגיבוי של הטלפון הישן,

רק כדי לשלוח לו "רוצה להיפגש?"

ולחכות ולחשוב על זה 10 דקות,

על כל הכאב שבא, ושיבוא, ושיהרוס אותך מבפנים.

ועל ה1.0000002 סיכוי שהוא יגיד כן, ושיבוא, ושיתאהב בך.

ובוא נודה בזה, זה יותר מדי טוב כדי לקרות לך.

 

כל זה, בשביל שתשלחי, והשליחה תיכשל.

ושתנסי עוד 5 פעמים כי את לא רוצה לוותר על זה.

והשליחה עדיין נכשלת.

ואולי זה סימן?

ואם כן, למה השליחה של ההודעה הראשונה, באוגוסט, לא יכלה להיכשל?

בשביל מה לשלוח לי סימן, אחרי שכבר איבדתי הכל?

נכתב על ידי ג'פרסון , 3/11/2012 17:53   בקטגוריות חרטה, פנטזיות, אהבה ויחסים, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



how deep is your love?


אני ממש צריכה גבר כרגע.
כבר יותר מדי זמן אני שרה שירים רומנטיים בלי לכוון אותם לאף אחד.
וכבר יותר מדי זמן אני תקועה בעבר.
וכבר יותר מדי זמן אני לא נישקתי גבר (שנה, חודשיים ובסביבות 20 יום, וממשיכה לספור).
אפילו הפנטזיות שלי מתחילות לשעמם אותי.
ואני שומעת את השיר הזה בלופים.
יש לי הרגשה שאני מבזבזת את שנותיי הטובות ביותר על כלום.
על לשבת בבית ולחלום בהקיץ.
ואני חושבת על ק' יותר מדי.
נראה לי שאני מתאהבת סדרתית.
והפוסט הזה בנוי ממשפטים אקראיים שעלו לי בראש.
ואתמול בלילה חלמתי שק' ואני נפגשים באוטובוס אחרי ששנינו התגייסנו.
והוא היה מדהים ויפה ומושלם כמו תמיד.
רק שבחלום הוא לא השתדל להרחיק אותי ממנו.
נראה לי שיש לי חולשה מסויימת אליו.
איך מתגברים על האקס-חבר-הכי-טוב שוב?
לפחות אין לי אפשרות להתקשר אליו.
נכון?
נכון! כי הוא לא מרגיש אלייך שום דבר ותתרחקי ממנו כמה שאת יכולה כי את תיפגעי שוב ושוב.
ותודיעי בזמן הזה לתת מודע שלך שיפסיק לחלום עליו, כי זה לא עוזר לי להתגבר עליו.
ותפסיקי לקוות שניפגש באוטובוס כמו בחלום ושאתם תדברו שעות מצריפין לצפון, ואז הוא יגיד לך שאת חסרה לו גם ושיש לו רגשות אלייך.
כי גם בפנטזיות הכי פרועות שלך זה לא יקרה!
למישהו יש מכונת זמן כדי שאני אוכל למחוק את החודשיים האחרונים ולנסות שוב?


 

הפוסט הזה הוא פשוט השוואה מושלמת למה שהולך לי עכשיו בראש: בלבול, קרב בין עצמי לבין אנוכי, פנטזיות טיפשיות וחרטה.
הצילו.

נכתב על ידי ג'פרסון , 31/10/2012 00:11   בקטגוריות אהבה ויחסים, חרטה, בלבול, פנטזיות, שחרור קיטור, משפטים אקראיים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)