לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הרבה.


שכחתי מהפוסט הזה.

אמרתי שאני אפסיק להתלונן.

והתלוננתי הרבה.

די. אז קשה לך.

בסדר, מזמן הבנתי.

 

אבל די.

הבכי הרי לא עוזר.

משחרר קצת, אבל לא משפר את ההרגשה.

 

צריך למצוא משהו שגורם לי לאושר אמיתי.

שקיים 24/7 ואפשרי בכל מקום ובכל שעה.

ואהבה.

 

קבוצת משפטים לא קשורים, היום הכי ארוך בשנה, חום אימים וחרמנות יתרה.

לילה טוב.

ומיטה ריקה עדיין, כרגיל.

בלי להתלונן. נשבעת.

נכתב על ידי ג'פרסון , 22/6/2013 00:29   בקטגוריות בלבול, משפטים אקראיים, פנטזיות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה רק זמן ונשכח.


השיר הזה נורא טוב לי כרגע.

ואהבה, אהבה.

 

אבל לא כואב לי.

באמת שלא.

במיוחד בגלל החברות שלי מהבסיס.

זה כל כך לא ברור מאליו לבחורה כמוני חברות.

ואיכשהו אני מתגעגעת לישון ליד הבנות האלה.

ואנחנו מדברות כל השבת!

זה מדהים אותי.

פעם ראשונה כבר 7 שנים בערך שלא חסר לי חבר.

אני עדיין רוצה, אבל פשוט אני רוצה לקחת לי זמן.

 

אבל עדיין חסר לי גבר שישכב מעליי. 

למרות הפחד הנוראי שלי שאני אהפוך לאבן בגלל ההלם והתקרית האחרונה שלי.

אין לי ממה לפחד.

זה רחוק ממני שנות אור.

ועם הבא זה לא יקרה.

אני מקווה שלא, לפחות.

נכתב על ידי ג'פרסון , 16/6/2013 00:33   בקטגוריות משפטים אקראיים, אהבה ויחסים, אופטימי, בלבול  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התמכרות חדשה.


משהו מוזר קורה בי.

מין תחושה שאני בכלל לא בטוחה איך להסביר.

כמובן שזה קשור לגבר של 2 הפוסטים האחרונים, חסר השם שבינתיים יקרא ר'.

ר'. גבר מיוחד. גבר מקסים. גבר שחסר לו מגע בחיים, שתמיד איכשהו היה עם הבנות הלא נכונות.

ר' הוא לא כל כך מיוחד. ר' לא יודע מה הוא רוצה בחייו, ולא בטוח אם הוא רוצה קשר רציני, או מה קשר כזה אומר בכלל.

ר'. גבר מושך. נפרד מהחברה. ומאז אני מכורה.

מדברים כל יום, כל שעה. שולחים הודעות, ונשארים ערים עד 2:40 לפנות בוקר לפחות. שולחים תמונות, אני לא אשקר, מיניות.

מה אני אעשה?

הראש אומר לי שתיפגעי. הלב אומר תמשיכי.

העיניים מנסות להישאר פקוחות. הריסים סוגרים אותן למען הפנטזיה.

והחלק הקטן שמחבר חזק בין הראש ללב, הבדידות- צורחת, רק אל תעזוב אותי כמו כל האחרים.

 

מה אני אעשה?

התמכרתי.

נכתב על ידי ג'פרסון , 15/5/2013 23:02   בקטגוריות בלבול, אהבה ויחסים, פנטזיות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה, למשל? היה פוסט בלי טעם.


אם אני לא טועה, יש מצב שעברתי שבוע בלי לבכות.

נראה לי..אני כבר מתבלבלת בין הימים, אני לא זוכרת כלום.

סתם, הלוואי ולא הייתי זוכרת כלום.

 

בכל מקרה,

יפה, שבוע בלי בכי.

זה לא אומר שבוע בלי ריב דמיוני ביני ובין ד' בראש, כן? 

אבל מתקדם יפה דווקא.

 

הממ.

מה רציתי לרשום לפני חצי שעה?

היה לי כבר פוסט שלם בראש, כולל כותרת.

אולי מאוחר מדי.

אני אישן ואזכר מחר בבוקר, בשעות קצת יותר נורמליות.

לילה טוב לכולם חרופ

נכתב על ידי ג'פרסון , 3/5/2013 01:13   בקטגוריות משפטים אקראיים, בלבול, אופטימי, צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפלצת.


נהייתי מרירה לאחרונה.

אני לא אוהבת את אני המרירה.

זה לא ממש מרירות, יותר בכיוון של כואבת, מסכנה שכזאת.

איכס. חולשה.

אני שונאת להיראות חלשה.

 

מאיפה כל המרירות הזאת הגיעה?? 

בסדר, אז גבר לוזר שאהבת שיקר לך וזרק את האמון וכל מה שחשבת שנכון על אהבה מתחת לטרקטור שנוסע עליו השטן.

אז מה??

בסדר, אז כל החברים שלך מהקורס עכשיו בהכנה לקצונה ואסור לך יותר להיכנס לפייסבוק כי המפלצת הירוקה מתגלה בכל פעם שאת רואה אותם,בשיעורים, במסעות, בסגירות שבת ובשמירות. עצוב שאני, בבית, מקנאה באנשים שסוגרים שבת בבה"ד 11 ומתלוננים על יקומם. טיפשים.

 

אני שונאת את עצמי המרירה.

גם התכערתי על הדרך, אם זה לא הספיק.

אנשים מסתכלים על הפנים שלי ונחרדים מרמת הפצעונים שקיימים שם.

אני לוקחת תרופות, בסדר?! 

תפסיקו להסתכל עליי כאילו אני חיה. זה קורה לפעמים לבנות 18 שקשה להם. זה שתסתכלו עליי ותשאלו "מה קרה לך בפנים" בבהלה לא עוזר!

 

אני אראה לי סרט נחמד ואופטימי ואנסה לשמור על התקווה שלי. 

אני חייבת.

ג'פרסון המרירה לא יכולה להתקיים יותר. 

גם אם היא תצטרך לזייף חיוך בכל נשימה.

נכתב על ידי ג'פרסון , 26/4/2013 23:36   בקטגוריות בלבול, פסימי, צבא  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)