לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2012

שמינסטית? טיפה מהר מידי


אני לא מאמינה שאני כבר שמיניסטית. שהיום סיימתי כתה י"א (פלוס עוד כמה בגרויות שבדרך..)

שאני מקבלת צווי התייצבות לצבא, זה לא הגיוני! בראש שלי אני עדיין בכתה ט', אולי אפילו עם אותן המחשבות המטומטמות.

אני לא רוצה לחשוב על החיים שאחרי בית ספר, לא רוצה להגיע לגיל שאני כבר צריכה להתעסק בזה.

אני אוהבת שזאת השגרה שלי, לא רוצה להגיע לשנה הבאה ולהרגיש שאני צריכה לנצל כל דקה. אני לא טובה במצבים האלה

אני רוצה שהכל יעצור, אני רוצה לרדת!

היה לי טוב מאוד בתור הילדה הקטנה שעוד לא התחילה לעשות בגרויות וכל הצרות שלה בחיים היו הריבים עם החברות, המבחן במתמטיקה או מה אני אלבש למסיבה.

יש יופי כזה בגיל הזה

 

אני שונאת להרגיש שהזמן עובר לי מהר מידי ואני לא מנצלת אותו כמו שצריך. אני רוצה להינות מהתקופה, מהגיל


נכתב על ידי Jess. , 20/6/2012 23:24  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)