לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013

לא יכולה יותר


כל כך קשה לי איתך. את לא מבינה כלום אמא, לחוץ לי ואני צריכה שתעזרי לי לא שתלחיצי אותי.

אני מנסה כל הזמן לזגזג בין החבר לחברות ללימודים בלי ששום דבר מזה ייפגע. המשפחה לא נכנסת למשולש הזה בכלל כי זה מובן מאליו שזה הדבר הכי חשוב. ובגלל שזה ככה, אז כן אני מצפה שאתם תהיו אלו שעוזרים לי ולא שמכניסים אותי ללחץ ולמצבים לא נעים.

למה שלחוץ לי את שולחת לי הודעת רגשי "שאני צריכה משהו אף פעם אין לך זמן"? זה לא נכון! תראי דברים קצת מעבר. לא הגיוני שאני מרגישה שאני כל כך הרבה יותר בוגרת ממך. אני יודעת לדבר עם דברים, ולראות עוד אנשים חוץ ממני, ולהבין אותם, ולהקשיב, ולקבל ביקורת. לא אני לא מנסה להחמיא לעצמי פה, אני חושבת שזה תכונות שאמרות להיות לבן אדם בן 45 שמן הסתם עבר קצת דברים בחיים והיה במצבים שהיה צריך את היכולות האלו.

אמא,

אני מסיימת כתה י"ב, זה מפחיד וזה מלחיץ גם ככה. יש לי כל כך הרבה בגרויות ומבחנים שאין יום שאני לא לומדת. יש לי חבר שרוצה לראות אותי, ושנצא ונעשה דברים ואין לי תמיד זמן לזה כי חברות שלי רוצות שאני אתייחס גם אליהן, ותמיד יש את המתח הזה בין החברות לחבר.

אני רוצה לנסוע לים, ולצאת למקומות יותר, אבל אין לי מספיק כסף לזה כי הוצאתי הכל על רשיון. אני מעריכה הכל כל כך, אין לך מושג כמה בכלל, באמת. 

אבל תתחשבי בי.

תפסיקי עם המשפטים הפלצניים האלו שאני דיי בטוחה ששמעת ממישהו פעם.

 

אני צריכה שתהיי איתי לא נגדי

נכתב על ידי Jess. , 23/4/2013 19:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)