לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013

הכל מהכל


אני לא מוצאת מה לכתוב או מאיפה להתחיל.. בא לי לכתוב על אבא ואמא שאני לא מסתדרת איתם בזמן האחרון, ואני יודעת שהם צודקים, ויודעת שטעיתי ויצאתי לא בסדר כבר יותר מידי פעמיים. אמא אמרה שהיא תפסיק להיות נחמדה בשלב מסוים, והבנתי שזה לא צריך להיות ככה, אני מפחדת לאבד את הקשר המדהים שיש לי איתם, מפחדת שהם יפסיקו לסמוך עליי ואני ממש לא מתכוונת לתת לזה לקרות.

אני רוצה גם לכתוב עלייך, שאתה מדהים ואני כל כך אוהבת אותך. היה לנו ארבעה חודשים לפני יומיים וזה מוזר כמה שזה טס, ללא ספק הקשר הזה נהייה יותר ויותר טוב כמה שאני מכירה אותך יותר ומתרגלת אלייך. אני אוהבת לשבת עם החברים הכי טובים שלך ולשמוע סיפורים שכבר סיפרת לי קודם, אני אוהבת שאתה משתף אותי ואני יודעת שאכפת לך. מחר אני רואה אותך!

חוץ מזה, שאני עובדת דיי הרבה בזמן האחרון, מצאתי איזה עבודה נחמדה זמנית כזאת לשבועות שזה בדיוק מה שאני צריכה כי אין לי זמן לעבודה קבועה בין כל הבגרויות האלו, לפחות לא עכשיו.

כסף טוב ממש, אבל מתיש וכואבות הרגליים. היום אני עובדת רק שעתיים וחצי כי יש לי בגרות באנגלית.

 

הימים שלי מבולגנים. אין מערכת שעות מסודרת, אני חצי רגל בחוץ. זה יהיה לי מפחיד ועצוב עוד כמה חודשים, אבל נכון לעכשיו אני נהנת מזה, מהספונטניות הזאת, מזה שלא צריך לקום בשבע בבוקר כל יום, ושכל שבוע שלי נראה שונה לגמרי מהשבוע לפניו.

 

נכתב על ידי Jess. , 13/5/2013 13:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)