לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

6/2013

שונאת להתגעגע אלייך


לא בא לי להיות רחוקה ממך שלושה שבועות. תחזור לפה מעצבן אחד.

בא לי שנרדם כשאתה מחבק אותי ממש חזק ואני מנסה לחשוב איך להשתחרר מהחיבוק בלי שתתעורר, ושתקח לי את השמיכה מתוך שינה, ותמשוך אותי אלייך, ופתאום תנשק אותי נשיקה קטנה בכתף כמו שאתה תמיד עושה.

אני ארדם איתך אבל באיזושהו שלב אני אתעורר, ואתה כמובן עדיין תשן כי חזרת מהצבא ולמרות שאתה "לא עייף בכלל", אתה תמיד נרדם.

ואני ממש אנסה לא להעיר אותך, אבל זה מפתה כי משעמם לי. ואני אפתח את כל התריסים בשיא הרעש אבל אביא לך קפה למיטה בחיוך מתוק לפני שתספיק להתעצבן על זה, ואני אצחק, ואתה שוב תגיד שאתה לא עייף.

ואז אפשר שנשכב קצת, מכורבלים? נדבר על לאן בא לנו לצאת עכשיו בלי לשים לב שאנחנו ממשיכים לבזבז את כל הזמן במיטה.

ואז יהיה לך טלפון, ואני אשאל אם אתה רוצה לענות ואתה תגיד שלא ואני אחשוב כמה אתה חמוד שלי.

ואז אני אזרוק לך עקיצה, כי אני מתה על זה, ואתה תגיד "כן?" ואנחנו נלך מכות ואתה שוב תנצח ושוב תלמד אותי שיטות להשתחרר ממך.

אני רוצה את המבטים האלו שלך, ואת זה שפתאום אתה מנשק אותי במצח, או מלטף לי את השיער.

 

אבל אני רוצה את זה עכשיו, לא עוד שלושה שבועות. אוף


נכתב על ידי Jess. , 11/6/2013 00:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)