לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

7/2013

נגמר התיכון


אני מפחדת. אני בוכה ואני מפחדת. מה זה אומר שאני מסיימת מחר 12 שנות לימוד?

שאני חודש הבא על מדים?

מה זה אומר על המערכות יחסים שלי עם אחים שלי, עם המשפחה שלי שיראו אותי פעם בשבוע או שבועיים או יותר? מה זה אומר על חברות שלי שאני כל כך אוהבת? על חבר שלי? על השגרה שלי, הבילויים, ההרגלים שלי, אפילו על השאיפות שלי בחיים ועל הסדרי עדיפויות שלי.

אני שונאת שינויים כאלו שנכפים עלייך. למה אף אחד לא שואל אותי אם אני רוצה להתבגר? אם אני בסדר עם זה, אם הספיק לי להיות בתיכון ואם אני רוצה להתקדם הלאה?

בבקשה שיהיה מישהו שישאל, כדי שאני אוכל להגיד לו שלא, ולבקש להשאר עוד קצת בתיכון. אני אסביר ממש יפה למה, אני יודעת להסביר את עצמי, באמת שכן. אני אשכנע אותו שמגיע לי להשאר עוד קצת בת שבע עשרה, ללמוד לעוד קצת בגרויות, להבריז עוד קצת, להתלונן שקמתי מוקדם מידי, להגיע הביתה בצהריים, לריב עם מורים, לשמוח מציונים.

טוב לי כל כך כל כך טוב לי, אל תקחו לי את זה בבקשה בבקשה.

אני רוצה לשמור על הכל ככה, לא רוצה שכלום ישתנה.



נכתב על ידי Jess. , 7/7/2013 01:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)