לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

11/2013

יהיה בסדר


הגיוס מתקרב אליי בצעדי ענק ואני באמת לא מאמינה שנשאר לי חודש.

אבל כמה שזה מתקרב אני יותר משלימה עם זה שבסדר, יהיה קשה, וזה הרבה דברים שישתנו בחיים שלי, אבל אני אעבור את זה וזאת תהייה חוויה.

החודשים האלו בבית כל כך כיפיים, עשיתי כל כך הרבה ואני עוד עושה וזה מרגיש לגמרי מנוצל.

זה רק גורם לי להבין איזה מזל שלא התגייסתי בתאריך המקורי שלי, ישר אחרי הבגרויות, כי הייתי חוטפת שוק והיה לי הרבה יותר קשה להסתגל למציאות הזאת.

חוץ מזה, שאני אוהבת אותך, ואני אוהבת את חברות שלי, ואת המשפחה שלי. וכן, גם את השגרה שלי שכבר עוד רגע תשתנה.

אז קמתי במצברוח אופטימי כזה, שיהיה מה שיהיה, ושהכל קטן עליי.

שיהיה המשך סופ"ש מושלם♥



נכתב על ידי Jess. , 9/11/2013 12:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)