לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

1/2014

בסוף מתרגלים להכל


זה מוזר. כמה זמן לא כתבתי כאן.

כבר אין לי זמן לכתוב, וכשיש לי אז כל מה שבא לי לעשות זה לישון או להיות עם חברים או משפחה.

אני מתגעגעת לזמן הזה שיש לי לעצמי, לשבת מול המסך הלבן הריק ולהתחיל למלא אותו בכל מה שרק עובר לי בראש.

אז התגייסתי לצה"ל, לפני כמעט חודש, וזה עדיין לא נקלט לי.

בכל זאת אני גאה להגיד שעברתי את החודש הזה לגמרי בשלום, ועם כמה שהיה קשה לפעמיים, סיימתי טירונות. המסגרת הזאת אינטנסיבית, וקשה, ואי אפשר באמת לקחת הפסקות. וזה משהו שאני אצטרך להתרגל אליו. העובדה שאני לא חוזרת לבסיס לשבוע ואז הביתה, אלא חוזרת מהבסיס הביתה ליומיים. 

כי הבסיס הוא יותר הבית עכשיו, שם אני הרבה יותר זמן, את האנשים שם אני רואה יותר. ואני חושבת שבלי עין הרע, אני מתמודדת יפה.

הסיבה היחידה שיש לי זמן לכתוב עכשיו, זה כי אני בגימלים. ללכת עם קביים בבסיס זה לא הכי נוח, ואני מקווה שלא יהיה לי מאוד קשה להשלים את השלושה ימים האלו שאני מפסידה.

אבל בנתיים כיף לי להתכרבל בבית בפוך, לדעת שאני עוזרת לאמא, לאכול אוכל ביתי, לישון כי אני רוצה.

אחרי השלושה ימים האלו אני מתכוונת לגמרי לחזור לשגרה בלי שום גימלים ולהתמודד עם זה שסובבתי את הקרסול, קורה.

חוץ מזה, עכשיו אני מתחילה קורס שאמור להיות קשה ממה שהבנתי, אבל גם מאוד מעניין ועם הרבה ערך מוסף. לא קיבלתי את המגמה שרציתי, אבל עכשיו אני לא בטוחה שמה שרציתי זה באמת מה שהכי טוב לי. 

אז מתמודדים.

והכל באמת באמת בסדר.

כבר אפשר להגיד שאני משתחררת עוד שנה ו11 חודשים קריצה

נכתב על ידי Jess. , 12/1/2014 13:17   בקטגוריות אופטימי, צבא, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)