לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

11/2013

Freedom


היה לי כל כך כיף לקום בבוקר בעשר וחצי בלי שום שעון מעורר, ולהשאר במיטה עוד חצי שעה. 

להכין תה רותח ולהכנס למיטה של אבא ואמא לראות טלוויזיה, תוך כדי שאני מדברת עם חברות ומתכננת מה נעשה יותר מאוחר.

להדליק עם המזגן בחדר על חימום, לשים מוזיקה ולהחליף לק במשך שעה כי אני נהנת מזה.

להכנס להתקלח באמצע היום כי מתחשק לי מקלחת חמה עם מסכות לשיער וקרמים. ואחרי כל זה להפגש עם חברות כי מתחשק לי.

אז אמנם אני מתגייסת עוד חודש בדיוק, אבל אני באמת נהנת מכל רגע שלפני.

החודשים האחרונים היו מושלמים. הדאגות הכי גדולות שלי היו שהחבר לא מתקשר, או אם לבזבז את הכסף שלי על יציאה עכשיו או על נסיעה עם חברים.

החופש הזה גורם לי להבין כמה הייתי צריכה אותו אחרי כל הבגרויות והעומס שהיה לי בבצפר,

ואני באמת כל כך מודה על זה שלא התגייסתי באוגוסט כמו שהייתי אמורה.

 

אז יש לי עוד חודש מדהים כזה. ואחר כך? אחר כך אני אתמודד עם צבא.



נכתב על ידי Jess. , 18/11/2013 13:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)