לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

סתם


לא יודעת על מה בא לי לכתוב. אבל ממש בא לי לכתוב.

אני נהנת בקורס, באמת באמת שכן. מידי פעם קשה כשאני קולטת שהמסגרת הזאת משפיעה על כל תחום ותחום בחיים שלי, וזאת קצת הרגשה של חוסר אונים שאין לי כלום לעשות בנדון ואני פשוט צריכה לקבל את המצב.

בנתיים, כשאני מסתכלת אחורה אני בשוק שבאמת כבר סיימתי טירונות ועברתי את רוב הקורס.

שבוע הבא אני סוגרת שבת, אבל כשאני אחזור הביתה אחרי שבועיים אני באמת אוכל להגיד שסיימתי גם את ההתמקצעות, ונשאר רק הסוף.

אני מפחדת מהסדיר, אני לא יודעת לאן אני אגיע. אבל מצד שני כל כך בא לי כבר להפטר מהמשמעת המטורפת הזאת. אולי זה יקל עליי קצת כשאני באמת יוכל להיות עם טלפון, ללכת לשירותים בלי לבקש אישור, או לאכול כי אני רעבה ולא כי מכריחים אותי.

חוץ מזה שמעניין אותי איך זה יהיה, אם אני אהנה מהשירות שלי, אם אני יאהב את התפקיד.

בכל מקרה עכשיו אני בבית.

הלוואי שהייתי יכולה פשוט להרגע לגמרי ולהפסיק קצת לדאוג.

כיף במיטה

 

נכתב על ידי Jess. , 12/2/2014 17:18   בקטגוריות צבא, שחרור קיטור, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)