לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

4/2012

הכל מתבזבז


דיייייי כבר אני גם רוצה להרגיש ככה

זה לא עוזב אותי זה לא יוצא לי מהראש! והקטע הכי מגעיל בזה שאני מקנאה באנשים אחרים שיש להם את זה.

מתחיל להרגיש שכל יום שעובר הוא עוד יום שהתבזבז ממה שנשאר לי בתיכון. אני כל כך מפחדת להגיע ליום הזה של סיום י"ב ולגלות שלא לקחתי איתי שום חוויה אמיתית מה12 שנים האלו.

הכל מתפספס לי, ככה זה מרגיש

אני מתרגשת מדברים קטנים שעוברים מהר ואז אני מגלה שהם לא כל כך מרגשים כמו שחשבתי. ואני רוצה לחזור הביתה ולכתוב על שטויות כמו מה עשיתי היום ולהתעסק בדברים שטחיים.

מרגיש שחסר לי רק פרט קטן כדי להיות באמת מרוצה מהחיים שלי, ומה שמסתכל הוא שזה מרגיש שכלום לא תלוי בי יותר, או שהכל תלוי בי. הכל קיצוני מידי

אני לא מצליחה לכתוב אפילו בצורה נורמלית על מה אני מדברת ומה אני מרגישה

וזה מעצבן כי זאת כל כך לא הגישה שאני מנסה לסגל לעצמי. פשוט מתחרפנת מלחשוב כל הזמן על חלומות מתוקים שלא מתגשמים ולתרץ את זה בכל מיני קלישאות כמו "יהיה טוב"

נכתב על ידי Jess. , 30/4/2012 17:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)