לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2016

מצברוח


זאת הכותרת הכי הגיונית שמצאתי למה שעובר לי בראש עכשיו. אני שוב נותנת לאנשים אחרים להשפיע עליי, למה אני מנסה לרצות את כולם?

הוא צדק שהוא אמר שאני עושה את זה. מפריע לי שיש אדם אחד שלא מרוצה לגבי משהו שעשיתי. אני ישר מרגישה צורך להצדיק את עצמי ולהרגיע את הרוחות כדי להיות בראש שקט. למה?

למה לעזאזל שכל אדם שמשהו לא טוב לו יגרום לי להתבאס או להיות עצבנית? למה אני לא יודעת פשוט לשים זין, להגיד שאני עושה מה שאני רוצה ולא אכפת לי מאף אחד?

אני אשכרה טסה עוד כמה שעות. כי אני רוצה, כי אני יכולה, כי אני משוחררת ואני בת 20 ובא לי לעשות דברים משוגעים וספונטניים, כי מגיע לי וכי אני לא חייבת הסבר לאף אחד חוץ מלעצמי. חאלס.

בא לי להעיף מהראש את המחשבות המפגרות האלו על מה כל אחד היה אומר, או מה היה קורה אם.

גם מציקה לי המחשבה שהייתי אמורה לטוס איתך, שחיכינו שאסיים ללמוד כדי שנוכל לנסוע לחופשה, אתה בכלל הכנסת לי לראש את הרעיון של לטוס עכשיו. אבל אתה כבר לא חלק מהחיים שלי, לגמרי לא. עד כדי כך שהסיכוי שאתקל בך דיי אפסי.

היום עשיתי טעות ממש ידועה וקראתי את השיחות שלנו, וואו איזה מילים כתבת לי, אשכרה גרמו לי לחייך למרות שאני יודעת שהן פחות רלוונטיות.

אני לא יודעת מה לכתוב יותר.......רק רוצה לחייך ולהעריך את מה שקורה סביבי כי הכל מדהים. החיים ממש מחייכים אליי.

 

כולם על הזין וזהו.

נכתב על ידי Jess. , 28/4/2016 22:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)