לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2012

"אפשר לדבר איתך?"


אני יודעת שאני אולי יותר מידי קשה עם בנים. ובראש שלי יש את החבר המושלם עם שילוב של תכונות שכנראה לא קיימות בכלל

אבל פתאום עכשיו הבנתי

מה שבאמת חשוב לי, מה שבאמת חסר לי והדבר היחידי שאין באף אחד מהבנים שאני מכירה זה לדבר.

מישהו שאני יכולה לשבת ולדבר איתו שעות, על כל הדברים בעולם. לא שיחות מטומטמות על שום דבר, אלא ממש שיחות אמיתיות כאלו.

מסוג השיחות שיוצאים מהן אחר כך אבל עדיין חושבים על הכל...

אני חושבת שזה הדבר שהכי מושך אותי לבנים. ולא, ממש לא אכפת לי אם יש לכם רשיון, אם אתם לובשים מותגים, אם אתם מחמיאים לי בפייסבוק ואני גם ממש שונאת את האגו המטומטם הזה של מי יתחיל שיחה ראשון.

אני כל כך רוצה לפגוש את הבן אדם הזה שידבר איתי על הכל, שישתף אותי באמת ולא יקשט את הדברים כדי לצאת יותר גבר. אני רוצה מישהו שיבוא ויבקש ממני עצות כי הוא לא יודע מה לעשות, מישהו שאני ישר ירצה לבוא ולספר לו דברים.

פשוט לדבר.

אני כל כך רוצה לפגוש את הגבר הזה

ואני כל כך חיה בסרט



נכתב על ידי Jess. , 31/5/2012 18:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)