לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

6/2013

אני לא אגיד לך את זה אף פעם


אני לא יודעת אם זה בגלל שאני רגישה מידי, אבל אני מרגישה שנפגעתי ממך קצת.

אולי ציפיתי לקצת יותר התעניינות. קצת יותר "איך היה לך בבגרות?"

או איזה הודעה חמודה. כן אני לגמרי פרנואידית, אבל זה מרגיש לי שהכל ככה מאז שבת. יכול להיות שבאמת משהו השתנה?

אתה פחות חושב עליי או פחות אוהב?

או שזה רק כי לחוץ לך עכשיו בצא?

אני רוצה שתגרום לי להרגיש שגם הדברים שלי יש להגיד חשובים, ושגם הם שווים שנדבר על זה ונתעייץ ונחשוב מה לעשות. אני מרגישה כאלו כל מה שעובר עליי פחות חשוב או מעניין או דורש תשומת לב, והכל "בקטנה מאמי"

ואולי הייתי רוצה לשמוע מה לך יש להגיד בנושא בלי שאני אצטרך לסחוט את זה ממך, אלא שפשוט תגיד לי מה אתה חושב כי אכפת לך.

אני יודעת שאתה דואג לי ואני יודעת שאתה אוהב אותי.

אז יכול להיות שזה תקופה, או שאולי זה רק אני, בכל מקרה זה מציק



נכתב על ידי Jess. , 26/6/2013 13:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)