לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

שבתבושקה.


מכירים את המקרים שאח קטן שואל משהו ואין לכם מושג איך להסביר לו דברים מביכים שכאלה ?


זה קורה המון עם אחי הקטן שאוהב לחקור ולנסות להבין הכל , אני צריכה להסביר לו מתישהו שלפעמים ידע הוא דבר שיכול לעמוד לנגדנו.


היום בבוקר , בשולחן שבת במקרה הוא שאל שאלה "אמא , כשסבתא הייתה תינוקת את היית בבטן שלה ?"


"איך זה הגיוני ?!. היא הייתה תינוקת" אמא שלי אמרה.


"אז איך זה יכול להיות , היא וסבא התחתנו ואז נכנסת לבטן שלה ?!"


גיחחתי מהצד , קשה לצאת משאלות שלו. 


"חמוד , חמוד . היא הגיעה מהחסידה" אמרתי בצחוק.


"בנות הם כמו בובת בבושקה . הם אחת בתוך השנייה" אבא שלי הסביר לו והוא התחיל להתבלבל ועזב את הנושא.


או שפעם שמעתי שיר , הוא נכנס לחדר ולא שמתי לב אפילו לקליפ שלו . "היו פה הרגע שני בנים מתנשקים" הוא אמר וגרם לי לשים לב אליו.


"לא מה פתאום , זו הייתה בת עם שיער קצר..." ניסתי לשכנע.


"אני בטוח , אלו היו שתי בנים !" הוא עמד על שלו.


"אתה בטח הוזה. מה אתה בכלל עושה בחדר שלי בלי לדפוק ?!" ניסתי לשנות את הנושא...


לפעמים חשבתי שלומר לו "אתה עוד קטן , כשתגדל תבין" אבל גילתי שאחר כך זה מסקרן אותו הרבה יותר.


אני בעד שמישהו ימצא משפט התחמקות שיעבוד לכל פעם שילדים קטנים ישאלו אותי שאלות שכאלה ...

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 20/4/2013 21:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)