לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

כשאני


כשאני מסתכלת למישהו בעיניים ואומרת לו שהוא יפה אז אני מדברת על הפנימיות שלו שמבצבצת קצת החוצה.

כשאני שומעת שאומרים לי שאף אדם בעולם לא מושלם , אני מחייכת . אף אחד לא ינחש למה ...

כשאני הולכת לישון זה 20% כי אני עייפה ו80% כי אני רוצה לחלום.

כשאני לא משיבה למישהו שפוגע בי זה לא בגלל שאני לא יודעת מה נקודות התורפה שלו, זה שאני מרחמת עליו שיצטרך גם הוא לעבור את זה.

כשאני לא מדברת , זה לא כי אני לא יודעת . זה כי אני לא רוצה שידעו שאני יודעת.

כשאני מתייעצת עם מישהו על מקרה שהיה לי עם אדם כלשהו , לרוב אני מדברת עליו בלי שהוא יודע אפילו,ככה אני רואה מה הוא חושב על עצמו.

כשאני מרגישה טוב החדר שלי נראה טוב , כשאני מבולבלת החדר שלי מבולגן , כשרע לי אני פשוט יוצאת מהחדר.

כשאני רצה זה בשבילי סוג של להשיג את הבעיות שלי.

כשאני מנסה להעביר לדף כל כך הרבה תחושות ורגשות מרוב סיבוך אני מכניסה את הכל למילה אחת בלבד , אחת שתספק בהחלט.

כשאני צריכה כבר ללכת לישון אני מפסיקה עם הכתיבה ונרדמת עם איזה שיר בלי לחשוב על כלום.(או בעצם על הכל)

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 5/5/2013 00:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)