לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

מהי משמעות מעשיו ...


ראיתי היום סטטוס שהאמת היא הזכיר לי סטטוס דומה שראיתי לפני כמה שנים.

הסטטוס שראיתי היום הלך ככה :


 


נשיקה ביד - אני מעריך אותך
נשיקה באף - את חמודה
נשיקה במצח - אני פה בשבילך
נשיקה בלחי - אני ידיד שלך
נשיקה בצוואר - אני רוצה אותך
נשיקה בפה - אני אוהב אותך
נשיקה באוזן - אני רוצה לשחק בך
מבט לתוך העיניים - אני רוצה שתנשקי אותי
משחק לך בשיער - לא יכול בלעדייך
מחזיק לך במותניים - לא נותן לך לעזוב
מלטף לך את הלחי - את חשובה לי


 


כשגמרתי לקרוא חשבתי לעצמי , יש לדבר שכזה כללים ?


ממ... לא !


לרוב זה ככה , נכון . אבל אולי רק בסרטים , אם הייתי רואה את "ג'ק דוסון" מנשק באף את הליידי שהיה מאוהב בה כן היה עולה לי לראש - "הוא חושב שהיא חמודה".


אבל כשאני רואה במציאות מישהו מביא נשיקה בלחי לאישתו אני לא חושבת שהוא מנסה לשדר לה "אני ידיד שלך". אני חושבת שאם יש זוג אוהב באמת , אז אף אחד לא יהיה צריך לחקור את השני כדי לדעת מה הוא מנסה לומר , הם פשוט ירגישו את זה .


חוץ מזה , אני חושבת עד היום שזה מסוכן לחקור נושאי אהבה.


 


מעניינת אותי דעתכם ...אתם חושבים שזה פשוט צריך לבוא לבד ? או שזה חשוב שהבן\בת זוג ינסו להבין מה ה"שפת גוף" אמורה להגיד להם ?

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 8/5/2013 20:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)