לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

להם-סוף לימודים. לי - סופים של הרבה יותר.


אז יופי , איזה התרגשות באויר - סוף לימודים שאומר חופש , בלי מבחנים \ שיעורי בית , בלי מישהו שכל פעם יעיר לך , לישון עד מאוחר ...


"איזה כיף , עוד מעט סוף שנה !" חברה שלי מילמלה בהתרגשות כשהביטה ביומן.


החזרתי חיוך מאולץ.


"מה ? את לא שמחה ?" היא לא הבינה את חוסר העיניין שלי בדבר.


אחר כך נפל לה לבד האסימון.


אבל זה לא שאני לא שמחה לסיום הלימודים , תמיד לקראת סוף הלימודים הרחתי את הקיץ. העיניין הוא מה שיהיה אחריי הקיץ.


זו הייתה הבחירה שלי , ועם כל הדברים הטובים תמיד יבוא החלק העצוב קצת.


חבורה של 14 חברות אמת , כששלוש מהן הן הכי הכי קרובות ואחת מהן כמו אחות , אם לא - יותר.


נקשרנו כל כך מהר , בשנתיים הפכנו לחברות אמת וגילתי שיש אנשים שאני יכולה להתחבר איתם כמו כפפה ליד.


כמה שניסו לשכנע אותי לא לעזוב(בדרכים מקוריות ומוזרות)... , אומנם רק שנתיים שאנחנו מכירות , וכבר שנתיים שמנסים לשכנע אותי להשאר , כי כולם ידעו שפה זו רק תחנה זמנית בשבילי.

אני חושבת שהם מבואסות ועצובות כבר יותר ממני.


אז הנה , עוד מעט אני עוברת לפנימייה מחוץ לעיר , עם אף אחד שאני מכירה ,אחזור בערך פעם בשבוע הביתה ואולי אני אצליח לשמור על קשר לעומת הקושי , אולי רק עם אחת טובה מאוד ואולי בכלל לא . אולי.


בכל מקרה , לפי הספירה לאחור של בת דודה , נשאר לי עוד 25 ימים (לא כולל שבתות) להעביר איתם.


אחריי זה , אלוקים גדול.


חופש גדול שמח שיהיה לכולם :)





נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 23/5/2013 16:48  
הקטע משוייך לנושא החם: לקראת סוף שנת הלימודים
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)