לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

הכל אני יכול בחופש הגדול (?)


החופש תמיד יעלה בי חיוך והרגשה נקייה וטובה .


יש ריח באויר , ואני יודעת שיש לי חודשיים לעצמי בלי שאף אדם (כמעט) יגיד לי איך ומה לעשות.


יש לי חודשיים שלמים לעשות הרבה דברים שתכננתי.


בעבר הייתי מנצלת את החופש לשנת החורף שלי , זה היה לישון - מחשב לאכול - לישון -מחשב - לאכול ... וזה הרגיש לי איכסה של יום מבאס.


ואז חשבתי עם עצמי לפני כמה שנים מה באמת נחוץ לי וינצל את העובדה שיש לי זמן לזה. או בעצם , מה תמיד רציתי לעשות (ולרוב הלימודים מנעו ממני.)


עשיתי לעצמי רשימה בראש ואפילו בכתב והאמת לא מה שציפתי - את רובם הצלחתי.


גם לחופש הזה יש לי רשימת הישגים בראש , כי אני לא רוצה לעבור את החופש עם דברים שיכולתי לעשות גם כל אחר צהריים משעממים במיוחד אחריי בית ספר.


אז איך לומר ? "הכל אני יכול בחופש הגדול" - שכולנו נזכה לנצל את החופש הזה הכי טוב שאפשר ולמרות המשפט ההבטחתי הזה , הייתי אומרת שיש דברים שאנחנו לא יכולים בחופש הגדול , ואפילו מומלץ להמנע מהם , כל אחד יודע אזה דברים לא מתאימים לו ולחינוך שלו  , אז תעשו כל מה שאתם תמיד רציתם לעשות בדרך הכי טובה , יש המון המון מה לעשות ושלא יומיים לפני תחילת הלימודים תתבאסו שלא הספקתם כלום , תתחילו אפילו מהיום !


והכי הכי חשוב - תשמרו על עצמכם (:


חופש גדול שמח שיהיה ...


 


 







 

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 21/6/2013 08:36  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש כבר כאן
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)