לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

די !


נמאס לי , אני לא רוצה שתקראו את זה ותרחמו עליי. אני רק רוצה להוציא את זה כאילו עשיתי עם זה משהו.


אני לא רוצה "לדבר עם אמא על זה"  אני לא רוצה לחשוב כאילו קרה משהו.


אני בעצם לא רוצה לספר לאף אחד אבל מתפוצצת מבפנים.


פשוט נמאס לי לעמוד במקום ולהתסתחרר פתאום , להרגיש כאילו אני עוד רגע נופלת אבל לתפוס את עצמי חזק.


שונאת שאנשים רואים את זה ואני משקרת להם שלא קרה כלום והם דימיינו.


שונאת את ההרגשה שמבקשים ממני ללוות ולהסתובב עם מישהו בחוץ ואני ממציאה סיבות אנוכיות כשהפחד שלי הוא להתמוטט באמצע הרחוב.


אני שונאת לבכות על הדבר הטיפשי הזה , וכשאבא אומר שמשהו בבדיקות נראה לא טוב אני מעודדת אותו ואמרת שאני מרגישה מעולה.


הסבל שאני עוברת אחריי כל דבר שנכנס לי לפה . לא עשיתי כלום , באמת ! עם כל התחושות שלי על כמה שאני רוצה לרדת במשקל מעולם לא הסכמתי  להרעיב את עצמי . גם אם הייתי יורדת בצורה משמעותית כי שכחתי לאכול יום אחד הייתי כועסת על עצמי , אף פעם לא עשיתי דברים שכאלה בכוונה.


אני לא רוצה את הדבר הזה ! ניסתי הכל , אני לא רוצה עוד להתייסר בשקט אבל אני לא רוצה לדבר עם ההורים , אף פעם לא באמת רציתי לדבר עם ההורים.


לא רוצה להגיד לחברה , לרופא או לכל אדם אחר אבל בתסכולים שאני עוברת את זה לבד.

נמאס לי , נמאס לי לשמור את זה כל כך הרבה , אני רק רציתי להוציא את זה איפשהו ושום מקום לא מתאים באף מקום אני לעולם לא ארגיש בנוח לדבר על דבר ששמרתי לעצמי כל כך הרבה.


לא אכפת לי אם עשיתי טעות לכתוב את זה . רק להוציא את התחשות , הייתי חייבת.


סליחה לכל אלה שקראו את זה.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 27/6/2013 14:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)