לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2013

בורח מעצמו או ממי שהוא.




הצעדים נשמעו מאחור, חטפתי מבט קטן וגילתי לעיניי שני נערים אקראיים.


כמאופיין לי, חשבתי על כמה אקראיים הם לעצמם או למשפחה שלהם,


אולי אלו סתם שניים שראיתי ברחוב אבל אולי הם הרבה ממה שנראה בעיניי.


אחי הקטן קרא בשם אחד מהם והוא הסתובב.


זיהתי את השם, בוואדי שאזהה.


הוא הסתובב הביט בו והמשיך כאילו הוא לא מכיר אותו.


המראה החיצוני וההליכה הזו העידה על כך שהלילה הוא לא ישחק את מי שאנחנו מכירים.


"מה קרה ?"


"כלום, זה היה פשוט קצת מוזר...אני מכירה אותו"


"נו אז מה ?"


"זה לא הוא"


"אני לא מבינה"


"לא חשוב"


נזכרתי שזו לא הפעם הראושנה שאני רואה אותו ככה,


בפעם הראשונה לא רציתי לבייש אותו בכך שידע שראיתי אותו ושהוא יפחד שאמא שלו תדע,


בפעם השנייה גם לא, אבל תהיתי ביני לבין עצמי מי יודע.

מבחינתו זו הפעם הראשונה שראינו אותו ככה.


זה נראה כאילו הוא ממש פחד, הוא לא היה אותו אחד שהכרתי.


יכול להיות שבלילה הוא זורק את התחפושת מעליו והולך לעשות כל מה שאסור לו בבוקר,


כל מה שאנשים שמכירים אותו לא יוכלו לראות באור יום ?


ובכלל, הוא רץ בין שני עולמות או רק בורח מאחד ?


ובכן, אני לא מאשימה אותו, הוא לא הראשון שעשה את זה במשפחה שלו.


חוץ מזה, יכול להיות שהזדעזתי כי לשבריר שנייה הוא הזכיר לי את עצמי.

וכן. אני ישמור את זה לעצמי, דרך אגב. שלא תדאג...


 

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 27/7/2013 23:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)