לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2013

אקראי.


אתה שם מסיכה במקום שבו כולם מורידים אותה,

אתה מוכרח להיות הכי טוב מכולם גם אם זה יטול ממך את הפינה של עצמך.

דוחק רגש כדי להעלות חיוך,

לא חושף אמת, כדי שהאמת לא תחשוף אותך.

ואם אתה תבין את זה אז זה נכון.

ואמרו לי תמיד שאני שמה לב לפרטים הקטנים,

ובכן, זה נכון. כי אני יודעת שמאחוריהם מסתתרים הסודות הכי גדולים.

ואתה החבאת את זה כל כך טוב,

הייתי טיפשה בשביל לראות אותך בערך נחות בשבילך

אתה יותר טוב ממני, אתה יותר טוב מעצמך !

אבל בטח כשתסיים לקרוא את זה תאנח ותחזור לחיים הרגילים,

לוותר לעצמך, לא להתקדם, לפחד מתגובות של אחרים.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 30/7/2013 12:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)