לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

מה?


אחריי הכל זה בלוג, משמע יומן, משמע אני הולכת לכתוב מה אני חושבת...


בסדר, זה לא עינייני וזה לא אמור להטריד אותי בגיל כזה אבל כמו שיש מבוגרים שתוהים על דרכם של הנוער, אני תוהה על דרכם של מבוגרים.


ראיתי כתבה שמסבירה לאישה איך להחזיר אלייה את הבעל שבגד בה (מצטערת על המילה אבל זה נשמע לי יותר רע מזונה) ומה היא צריכה לשפר אצלה כדי שהוא לא יבגוד בה שוב WTF ?


אני מתכוונת זה שהם כתבו שלפעמים הבעל רוצה להחליף את הנעל הישנה (עזבו את זה שכרגע הם כינו את האישה נעל) נשמע  תירוץ מספק לפרק בית ?!


נכון שלא ? אז למה לעזאזל אני רואה אישה שאמורה להיות משכילה ודמות לחיקוי מסבירה לשאר הנשים איך לרדוף כמו כלבלב אחריי אדם שבגד בהם ? 


לא שוביניזם פימינזם וחארטניזם... את טיפת הכבוד העצמי.


איך אמא מצפה מהבת שלה שתכבד את עצמה, לא תפקיר את הגוף שלה או את הכבוד שלה בזמן שהיא רודפת אחריי גבר שבגד בה.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 8/8/2013 15:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)