לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

תשובות לשאלון השבועי


מתי חל יום הולדתך?
11.4
למה, מתכננים משהו ?

את יודעת באיזה מזל אסטרולוגי זה יוצא? את משתמשת בידע על כוכבים ומזלות?
שנים שהיה לי בלבול בין גדי לטלה ובסופו של דבר הגעתי למסקנה שזה טלה.
(והייתי צריכה לשכנע את עצמי מחדש שטלה יותר מגניב מגדי)

כמה את מחכה ליום הולדת מ-1-10?
4.

בשבילך יום הולדת זו הזדמנות לנסות משהו שלא עשית מעולם או שאת מעדיפה לעשות את הדברים שאת יודעת שאת הכי אוהבת?
מעולם לא חשבתי על זה ככה... תודה על הרעיון.

האם הציפיות שלך מימי הולדת מתגשמות בדרך כלל?
מעל ומעבר :O

איך את מתייחסת לימי הולדת של חברות שלך? מארגנת, קונה מתנות או מתעלמת?
מארגנת, קונה מתנות ועושה את עצמי מתעלמת.

איזו חגיגה את מעדיפה: מסיבה או חגיגה פרטית משפחתית?
מה שיוצא אני מרוצה.

איזה יום הולדת את זוכרת במיוחד? מה היה שם?
חחחח יומולדת 11 שבכיתי שלא עשו לי כלום אז אמא שלי לקחה אותי במוצא"ש למסעדה וקנתה לי MP חיחיחי עכשיו נזכרתי בזה ><
והיומולדת האחרון שחברות שלי עשו לי ולחברה שלי ביחד משהו ענק ואמרו לי שאני אחראית להביא אותה ל"מסיבת יומולדת שלה" בלי שהיא תחשוד ואותו הדבר אמרו גם לה ושתינו נפלנו בפח והרגשנו מזה תחמניות במונית לכתוב בשקט בפלאפון שאנחנו עוד מעט שם. ואז בכלל איך שנכנסו שכל אחד ברחה הצידה כדי לתת את הבמה לשנייה, לקח לנו כמה זמן לקלוט מה הולך שם.

ואיזה יום הולדת היית מעדיפה לשכוח?
זה שלקחו לי בו את הכיסא יומולדת !!

עכשיו כבי את הנרות על עוגת יום ההולדת שלך ובקשי משאלה
שהתוכי יפסיק לנשוך אותי.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 8/8/2013 17:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)