לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

קוראים-הודעה חשובה !


קוראות וקוראים יקרים.


עוד מעט נגמר החופש, אה?


איך ניצלתם אותו? אני חייבת להודות שקצת התגעגעתי ללימודים (למרות שעוד חודש אני כל כך יתחנן לחזור לחופש) - אל תהרגו אותי :O


דבר ראשון תודה רבה על הסובלנות, יש לי את הקוראים הכh טובים ומתחשבים בעולם! ואני כל פעם מודה על זה.


רציתי להודיע משהו חשוב בקשר לסיפור "צרות של עשירים".


כשסופר לא מחובר לספר אף אחד לא יוכל באמת לאהוב ולהנות לקרוא אותו.אני בטוחה.


היה לי רעיון לספר, רציתי להעביר בו מסר כלשהו אבל שמתי לב לאט לאט שאני לא באמת מחוברת לסיפור. (אולי זו הסיבה שקשה לי כל-כך כל פעם לכתוב פרק חדש).


אני מצטערת אם אני הורסת לחלקכם בהחלטה שלי, אבל אני מקפיאה את הסיפור עד שאני אחליט מה לעשות איתו.


אבל אני לא משאירה אותכם ככה האמת היא שעד עכשיו השארתי אותכם ככה וזה לא היה פייר.


אז השבת אני לא הרגשתי טוב כל כך וזה גרם לעובדה שרוב הזמן הייתי צריכה לישון וזמן במיטה תמיד מוביל אותי למחשבות.


נזכרתי במשהו שקרה לי לפניי כמה שנים ושינה לי המון את החיים. האמת היא שעד היום אני לא יודעת אם לטובה או לרעה אבל אני יודעת שהרבה ממני זה בגלל זה.


בכל מקרה, פעם הייתי אוהבת לשמור דברים לעצמי אבל עם הזמן למדתי קצת להרפות ולתת לזה להשתחרר לעולם.


בגלל שאני כל כך אוהבת אותכם החלטתי שלא אכפת לי, אני אשתף אותכם.


אז יצא ממש ממש בקרוב הסיפור החדש שלי, אני ללא ספק מכירה אותכם ודי בטוחה שתאהבו אותו.


ועוד דבר, כל העיניין הזה ממש קרוב אליי וזה ממש יפגע בי לראות את הסיפור פתאום באיזה אתר שלא מוכר לי. אני לא יכולה ממש להסביר למה ואיך אבל אני מבקשת מראש. מה שנכתב פה, בבקשה שישאר פה. אני סומכת עליכם :)


אז... לסיפור החדש קוראים:


 


"חופשת אהבה"


זה באמת סיפור מאוד מרגש ומהנה. סיפור שמראש אני בטוחה שיהיה לי קשה להפרד ממנו.


בכל מקרה, מציעה להשאר מעודכנים כי אני מתכוונת להעלות את הפרק הראשון מאוד בקרוב :)


 


ערב טוב. אוהבת מאוד מאוד !!


 


 


 


 







 


(אל תשאלו אותי למה העלתי את השיר הזה. פתאום התחשק לי לשמוע משהו ישן)

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 17/8/2013 22:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)