לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2014


היא כבר אמרה לי פעם לא לעשות את זה.


להודיע לה כשאני לא יכולה, שהיא תדע שאני בסדר ויש סיבה שלא חזרתי


אבל אני לא תמיד רוצה שידעו אם אני בסדר או לא,


אני רוצה להיות מסוגלת להשאר במקום או לנסוע למקום מבלי שכל הזמן ידעו


לא חזרתי לצלצול שלה, וזה לא בגלל שזה מעיק או משהו,


אם אני יענה לשיחה אז הלך לי כל עיניין השקט, הוא כבר לא אישי, הוא יהיה באחריות שלה כשהיא יודעת איפה אני ו...זה לא אותו הדבר כשאתה מביא הסברים.


קבעתי לעצמי גבול, זה בסדר, אני עוד מעט חוזרת, אבל תני לי להרגע לבד עכשיו. בלי למלא דוחות מצב..


אני מעריכה אותך מאוד, רק שתדעי.


את לא סתם מורה, את בן אדם שלימד אותי אחריות לאורח החיים שלי, 

ושאני בטוחה שיבין אותי אם אסביר לו


אבל בבקשה, לא עכשיו...

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 2/6/2014 09:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)