לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

מכתב לראש הממשלה.


בס"ד ראש הממשלה הנכבד, אתמול מאוחר בלילה שמעתי במקרה על הרעיון לגבי ההחלטה להפסקת האשולא ידעתי למה היה לי רע לשמוע את זה.

בתור תושבת דרום, זה לא אמור לעודד אותי?

היום בבוקר התחיל להתברר לי.

נכון, אומנם קשה להשאר סגור בבית ימים שלמים לדעת שאתה מסתכן רק בלרדת למכולת,

נכון, אומנם מפחיד לדעת שהאבות והאחים שלנו הוקפצו לצבא וקצת יותר שקט בבית,

נכון, זה עצר למיליוני ילדים את החופש והפך אותו למשהו מדכא, אלו החרדות של ילדים עד קשישים,

ולצערנו לפעמים הפגיעות בגוף למען כולם. למען המבצע.

אז בהתחלה היה לי מוזר שהיה לי עצוב לסיים את זה למרות הכל, ועכשיו הבנתי שזה *בגלל* הכל.

כל מה שעשינו, כל הלחץ, המאמצים והטרטור, הרגעים שבהם אמרתי לעצמי כל אחד יכול להועיל במבצע הזה,

גם אם אני לא חיילת אני יכולה להעלות מצב רוח בסטטוסים הומורסטיים, ללכת לשאול בשלומה של הקשישה שאני מתנדבת אצלה, לעשות קייטנה במקלט...כל דבר שיעזור, כל מה שאני יכולה לתת.

ועכשיו, לשמוע שאנחנו הולכים לגמור את זה ככה, כמו תמיד, בתור "הפסקת אש" וזה בדיוק מה שזה - הפסקה. זו לא תהיה פעולה שבאמת תתן לנו שקט לשנים הרחוקות...

ראיתי בחיסול מחבלים בודדים כעבודה מטורפת של צה"ל. באמת. אבל אני לא חושבת שזהו שורש הבעיה.

זו שנאה שהם מתחנכים עלייה כל החיים שלהם להבדיל כמו שדתיים מתחנכים על התורה ומוות של כמה מהם לא יחריד אותם ולא יעצור אותם כי זה משורש בהם.

אתה ראית את המתנחלים אומרים שהם כבר לא יגורו בהתנחלויות בגלל המקרה של רצח הנערים?

ברוך ה' גם אני לא. זה העניין של דבר שאתה מוכן למסור את נפשו עליו ולצערי המחבלים למיניהם ורוב החינוך של עזה גדל על האמונה שצריך למסור את הנפש שלהם על המטרה שנקראת "חיסול יהודים".

וזה לא יעצר ככה.

לא אמרתי שאתה שם במגדל השן מחליט החלטות על ימין ועל שמאל ללא שיקול דעת, לפי מה שנוח וכ'ו. זה לא יכול להיות שזו השיטה שלך, אתה מנהיג גדול שאני באמת מעריכה ואני חושבת שהחלטה שכזאת נגרמת בעיקר מפחד, מפחד על המצפון שיהיה לך אם יגרם רע, מפחד על העם שאתה מוביל, על מדינה שלמה שאתה מחזיק... ולהגיד את האמת?

גם אנחנו מפחדים, גם בנו יש פחד, אבל אנחנו יודעים מה המטרה שלנו וכשיש לנו מטרה מול העיניים אנחנו הופכים את הפחד לאומץ, כשיש לנו מטרה מול העיניים אנחנו לא מסתכלים לצדדים ומתערערים, אנחנו באים הכי חזקים בתור עם ישראל, כי אני לא היחידה שראתה למה הוא מסוגל. ואנחנו מסוגלים.

בתקווה להבנה, לשיקול ולבשורות טובות- (פה אנונימית)

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 15/7/2014 23:23  
הקטע משוייך לנושא החם: הפסקת אש?
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)