לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

חיים שקשוקה


נכנסתי ליום דכאוני,

 הכל בגלל שהוא התחיל במוטיבציה לשווא!

כאילו, כל מה שרציתי זה לצאת ק-צ-ת!

חופש גדול שהולך לי על לשבת בבית, לרבוץ בספה ולהתעסק עם הפלאפון או המחשב המשעממים ואם לא זה אז ללכת לישון..

אבל לא, כנראה שהחופש המושלם הוא לא בדיוק מה שתכננתי,

כאילו אני לא מתלוננת,

אני כן מתלוננת אבל לא בקטע של היטפלות למישהו.

אני יודעת שזה ממש אנוכי מצידי להתלונן על מלחמה שכל מה שאני עושה בה זה בעיקר לשבת במזגן.

בכל מקרה, הרשתי לעצמי קצת רק בגלל שאני מרשה לעצמי כאן.

אמא שלי אמרה, למה שלא תלכי להכין סלט?

אז קמתי. אבל לא היה בא לי להכין סלט וגם ככה לא היה מספיק חברים ירוקים במגירה אז החלטתי לעשות-

שקשוקה!

אוקיי..אל תשאלו, לא יודעת למה עשיתי את הטעות הזאת.

כאילו מי יכול כבר לעשות שקשוקה כל כך גרועה?!

הכל נשרף, חוץ מהביצים שלא מבושלות. אני מתגרה בגורל והוא מתגרה בי בחזרה...

לא. ברצינות,

טעמתי טיפה ואז הלכתי להכין לעצמי קרונפלקס עם חלב.

ובעיקר בשביל להעביר את הטעם..

כאילו זה די מבאס,

אני יודעת להכין סלטים מדהימים, עוגות גבינה מפגרות,חביתות עשירות ,נס קפה מוקצף, ...

אבל כל זה לא ארוחות רציניות, כל זה רק בונוס למטבח!

 

היי, והייתה לי תיאוריה,

החיים שלי הם כמו במטבח,

אני יודעת להתעסק בכל הדברים מסביב, אבל כשזה מגיע לעיקר-לדברים הרציניים...אני ממש דופקת את השקשוקה.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 22/7/2014 22:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)