לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

הכבוד שהיה לי לעולם לא עבד עלייך


זה היה מפחיד כי הייתי שם שבועיים והכל היה מושלם,


רחוק מסגנון ואנשים שאני מכירה, מקום כפרי שכזה אני לא יודעת, האווירה האנשים שהתחברת אליהם כל כך מהר,


המקום הקבוע שהיינו רגילים לשבת בו, אולי סופי שבוע שם הכל היה יוצא, שם הכל היה מתחבר.. ופתאום הבנתי שסופי שבוע זה לא דבר כזה נורא.


זה היה כל כך המקום שלי שידעתי שאני עוד אחזור גם אחריי שאני אעזוב, לא יכולתי לשכוח את כולם בבת אחת.


ואז חזרתי לעיר, בדרך ראיתי מודעת אבל על עמוד. זיהתי את השם, זיהתי את התמונה. זיהתי אותך לעזאזל. אחד האנשים שלא מסכים לי לנסות לברוח לשקט שלי, לנטוש את הכל מאחוריי, לשכוח ולהחליט שאני אחרת לגמרי, בלי חוקים ואף אחד לא מכיר אותי.


זה לא יכול להיות, קראתי שוב ושוב והחיוך הקסום הזה שכל כך הרבה אנשים מתאהבים בו ברגע היה נראה כל כך חי בתוך התמונה ומכחיש כל דבר שקשור למוות. העיניים הנוצצות האלו, השיער שאתה רגיל לסדר מושלם והעמידה החברותית אבל לא יומרנית ההיא..


משום מה הדבר הראשון שזכרתי זה שביקשתי ממך סליחה ולא ענית לי, עכשיו לעולם לא אדע.


ידעתי שכל הבנות האלה שתמיד סביבך ותמיד מתגאות בזה שהן קרובות אלייך הולכות לבכות ולהעלות סטטוסים דפוקים עם תמונה שלכם ביחד,


ואז זכרתי שאתה יותר טוב מזה ואולי לעולם לא אוכל להסביר את זה לאף אחד,


וסליחה ששנאתי אותך, או שלפחות הכרחתי את עצמי 


והתחרטתי על זה וחשבתי סליחה, לעזאזל סליחה!


סליחה סליחה...


עד שהתעוררתי בבהלה במיטה.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 25/7/2014 13:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)