לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

אני רוצה


אלו השעות האלו של הלילה שאני חושבת "למה ישנת צהריים? עכשיו את חייבת להשאר ערה"

אלו השעות שבהן אני חושבת כמה אני סהרורית ורוצה סיפוקים שלא קיימים.

אני חושבת שזה כבר מטריד שהוא לא מפסיק לשלוח הודעות למרות שהוא שמע את דעתי על הקשר שלנו ובכללי על קשר בשבילי עכשיו, ואני רוצה שזה יפסק.

אני רוצה לחשוב שהחופש לא יגמר בשלב כלשהו ויחזרו דברים מסויימים שנמאס לי להלחם בהם כל פעם מחדש,

אני רוצה לרדת במשקל, אבל זה לא מרתיע אותי כי אני תמיד רוצה לרדת במשקל,

אני רוצה לחייך, דמאט אני רוצה את "ההרגשה",

אני לא רוצה להשמע דיכאונית, סליחה. אני לא ככה רוב הזמן,

אני רוצה לדעת להיות מחוייבת,

אני רוצה שלתוכי המסכן שלידי יהיה חבר חדש כי הקודם נקבר,

אני רוצה לדעת שבבחירה שלי אני לא זורקת מתנות קטנות לפח

אני רוצה כבר לפגוש אותם! שיהיה איזה אירוע שבו כולנו נצטרך להיות ואני אפתח איתם שיחה ובאמת אכיר אותם סוף סוף,

אני רוצה להצליח בתוכנית שלי,

אני רוצה למצות אומנות, אני רוצה לפרוץ עם האומנות אבל חסרים לי חומרים אז אני מסתפקת וזה מתפוצץ בפנים,

אני רוצה לא לשנוא פלאפונים\שיחות\אנשים שלא מוכנים להתפשר על הודעה..

אני לא רוצה לאבד את חברות שלי בגלל שאנחנו במקומות שונים

אני לא רוצה לחשוב שיש כאלו שמתפשרים על אהבה

אני לא רוצה לחשוב שהעולם הוא זכוכית שחורה שמה שתחליט אתה תראה ולא תדע מה באמת,

אני לא רוצה לרצות יותר מידי וככה לא להתמקד בדבר אחד,

אני לא רוצה לדעת שרגשות יכולים להפסק,

אני רוצה לוותר לעצמי קצת קצת

אני לא רוצה לחשוב שהימים עוברים ואי אפשר להחליט על קצב

אני רוצה .. אוף, אני רוצה לישון, למה ישנתי צהריים?

 

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 27/7/2014 01:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)