לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

דור המסכים, סירטון.


המסך הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אבל בכל פעם שאני אישית מניחה את הפלאפון למספר ימים כבוי למעלה אני מבינה כמה אני יכולה ליצור.

כמה אני יכולה לחיות.

לעסוק בתחביבים גם בלי אינטרנט.

נשמע קיטשי אבל זה כל כך משחרר!

יש לי חוקים ברורים תמיד לגבי הפלאפון-

כשאני יוצאת מחדר הפנימיה בבוקר לכיתה אני משאירה את הפלאפון בחדר\על שקט בתיק (לא בכיס) לימודים זה תירוץ מספיק טוב בשביל לא לענות.

בארוחות גם כאלו שאני אוכלת לבד הפלאפון לא בהישג יד.

בשיחות (לא פלאפוניות) הוא הפוך.

רוב היום הוא על מצב "שקט"

מתחילה להשתדל שלא להתעסק איתו לפני השינה או מיד כשאני פותחת עיניים,

מנסה להשתדל לא לצלם כל דבר ודווקא זה מאוד קשה לי.

אבל אני אישית סתם ממליצה לכם שבזמן שאתם משתמשים בפלאפון או במחשב תרימו לרגע את הראש ותראו מה קורה מסביבכם- הרוב יהיו במסך מסויים, תסתכלו עוד ועד עד שתבינו כמה נורא זה נראה.

אני לא מסכימה עם זה שקשה לנו יותר להיות עם חברים בגלל זה אבל בהחלט קשה להכיר חדשים.

ברוב הסרטים\הסדרות שאנחנו הכי אוהבים לראות את החבורות שם ואת הקשרי חברים שימו לב שבקושי נכנס עיניין המסך. וזו מציאות שאנחנו מייחלים לה אבל מנסים למצוא אותה במסך,

אני רוצה להבהיר שאנ ממש לא באה בקטע של "אני מעולה עם זה. כבר יודעת איך מתמודדים", הרי עובדה שאת כל זה כתבתי דרך מסך, אף אחד לא יצליח לחיות בלעדי המסכים.

צריך רק להזכיר לעצמנו שוב שוב ואפילו שוב - מה הייתה המטרה הראשית של המסך?!

עד כמה החיים שלי בתוך זה?!

האם אני מסוגל לוותר קצת לפעמים?

אנחנו לא צריכים להכחיד את המסכים. אנחנו צריכים לדעת לשלוט בהם לפני שהם ישלטו בנו. ממש ככה.

לא מתוך הרגל\ חוסר מעש\ רגעי מבוכה לקפוץ על גלגל ההצלה שנקרא מסך,

באוטובוס לפעמים מחליטים- אני לא שומע שירים, אני מביט בנוף ובאנשים סביבי, כמה שאני לא רגיל וקצת מרגיש חסר מעשה, חסר לי במה להתלות..

בפטפוטים עם חברים שעובדים בייחוד על "קלטי מה הוא כתב\ איזה תמונה יפההה" משתדלים לא לצרף את הפלאפון שלי למעגל.

חייבים לסגת קצת לאמצע. להגיון

חייבים להרגע!

 

לסרטון לחצו פה

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 30/7/2014 23:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)