לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

לא ידעתי מה ניסתי, פשוט כתבתי.


הנה. במילים. לא רק במחשבות.


אני יודעת שבשביל לבסס מחשבות אני צריכה לכתוב במילים.


אבל זה לא הוגן,


המחשבות פורצות ומצמיחות ענפים ללא סוף, לפעמים ניצני הבנות גדולות. מרחפות באוויר.


המילים דייקניות, מוכרחות להיות מושלמות ומכוונות, מוחשיות ומטפטפות על הדף.


קשה לי לחרוץ את דינם של המחשבות ולעומת זאת איני יכולה להתעלם מהחן שבאותיות.


 


"חזרת ככה... בכוח?"


ואני חייכתי אך הטיתי מעט את ראשי לשלילה,


נותנת לשואל לבחור לעצמו את התשובה שרצה לקבל.


החזרה הייתה במלחמה עם עצמי, במלחמה נגד הטבע שלי, במשמעות הסלנג - לא יודעת מה עשיתי."חזרתי בכוח".


מצד שני לא. יחד איתי אין כוחות, לא חזרתי "בכוח" בתוך עוצמת הכוח, חזרתי די ריקה.


חזרתי די מבולבלת.


חזרתי חוששת. חוששת מהרצון להתעסק במשהו כדי להעלים מחשבות,


לעקוף בכמה צעדים את החרטות.


לא מתמהמהת, רצה. כשאפול כבר אראה את ההשתקפות שלי בשלולית.


 


המילים לא רצות כמו המחשבות, הן לעולם לא יספיקו אותן


אבל המילים הם מתמקדות, בודקות, לא נכתבות לפני שהן בטוחות- כמו מעשה נכון וטבעי לפני החלטה גדולה.


אבל המחשבות הן רצות, קופצות, ינטרלו חששות. הן כמוני המחשבות, בזמן החלטה גדולה יכחישו את הבסיס בשביל לרוץ ולראות תוצאות.


 

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 4/9/2014 22:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)