לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

קטע מסובך. לא מובן. אבל מהלב


אז לא כולם מאמינים באלוקים ואפילו אולי חלק שונאים לשמוע על הגזמה באהבת ה' או במילים אחרות "דוסיות"


אבל פעם אמרו לי כמה אנשים, זה הבלוג שלך, אל תנסי לכתוב מה שאנשים רוצים לשמוע, תכתבי מה שהלב רוצה לצעוק. 


הם צודקים.


היה לי הרגשה של באסה, וחשש שאני לא אספיק שאין סיכוי שזה יצליח ואז אמרתי לעצמי להמשיך להאמין, פשוט להאמין..


לא יודעת איך זה קרה אבל הצלחתי, למרות שלא היה סיכוי הצלחתי מה שרציתי.


אחר כך מסתבר שמה שרציתי לא התאים לתכנון של אחרים, 


שהם לא אהבו את זה.


הם קצת התנשאו עליי, אולי קצת מכעס על שינוי בתוכנית,


מבלי לשים לב הם ביישו אותי,


אבל הם אנשים טובים ולא הייתה בינינו התאמה לתוכניות, וזה קצת הרס להם את הציפיות.


לא רציתי להרוס ציפיות, שנאתי להיות הגרועה..


נלחמתי קצת ואז בשיא הענווה החלטתי להודות שטעיתי,


והיה לי קשה לעשות את הצעד הזה כי אני לא הייתי מוכנה לצנוח. אבל צנחתי בכוונה. להסביר לעצמי.


וכאב לי, והרגשתי לא נעים שלא הייתי מספיק טובה במה שציפנו ממני ואני ציפתי מעצמי ואז רק האמנתי


האמנתי והנמכתי ראש.


ואז הטוב הכפול הגיע.


כמו בחיים, מתוך אתגר לוחץ על הלב, נוקש שיניים, על גבול הייאוש,


מהזיעה של החקלאי צמח לו עציץ..


יפה. חדש. טוב יותר.


יותר טוב משתכננת.


ותמיד האמנתי.


ולא כולם אוהבים לשמוע את זה כי זה נשמע כמו תוכחה,


אבל לא באתי ללמד ולהורות חס וחלילה - זו לעולם לא הדרך שלי


אני אומרת את זה לעצמי.


בכל הדרך האמנת.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 12/9/2014 17:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)