לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

תשובות לשאלון השבועי


מבחינה דתית?
דתייה לאומית ומכבדת כל דעה ודרך אחרת.


מבחינה פוליטית?
ימינית. אין לי הרבה מה להרחיב.

מבחינה אקולוגית?
מאלו שיראו שקית על הרצפה בדרך הביתה וירימו אותה..

מבחינה לימודית או תעסוקתית?
בציונים ויחידות: ממוצעת + (רוב המקצועות ציונים מעל הממוצע:בתנאי שלמדתי. חמש יחידות אנגלית וארבע מתמטיקה מתוך העדפה כדי לא להעמיס)
מבחינה תעסוקתית אני מתעסקת בעיצוב אופנה וסטיילינג וגם בעיצוב פנים אבל פחות ובעיקר בשביל עצמי.

מבחינה שכלית?
ברוך ה'.

מבחינה רגשית?
בעייתית ומתאמנת על זה.
קשה לי עם עיניין "שיתוף רגשות" אבל אני משתפרת..
בפנימיה חברות שלי יודעות כמה אני לא אוהבת ששואלים אותה על כל דבר ובעיר אני נחשבת למישהי שאפשר באמת לדבר איתה.. זה מאוד תלוי בסביבה.


מבחינה חברתית?
הצינית שבחבורה.
זורמת עם גבולות ברורים
מתחילה בשקט בחברות חדשות.

מבחינה זוגית או משפחתית?
הבת היחידה בין מספר בנים, היוזמת.

מבחינה גופנית?
סך הכל סבבה עם עצמי,
לעומת זאת, רגשי נחיתות תקופתיים כמו כל מתבגרת אני מניחה

ולסיכום...
איך שאנחנו אוהבים לדבר על עצמנו...

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 28/9/2014 21:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)