לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2014


הטעות שלי הייתה שחשבתי שהמטרה הנכונה והאידיאלית צריכה להיות שאנחנו הבוגרים יותר ננסה לקרב את הילד לבגרות ולהיגיון כמה שיותר מוקדם וזו דרך העולם- מטרתו של הקטן להיות גדול. אך זו דרך מוטעת ומפוספסת, אולי אנחנו אלה שנשאב מהילדים? בהם יש את הכוח ואת הטבעיות החסרה לנו בגלל חשיפה עם הגיל להשכלות ולחוכמות נשגבות, אצלהם נמצא האוצר שהוא הילדות אנחנו אלו שצריכים לקבל מהם כדי להטהר מידי פעם ולא לזרז אותם לפספס את הטוהר וההגיון הנקי שלהם כדי להגיע אלינו. אז הנה, ידעתי שלא סתם קיבלתי להיות המדריכה ומורת הדרך של ההכי קטנים.. מראש ביקשתי את הגדולים ביותר שיוכלו להבין אותי כי אני לא יודעת איך אני אמורה לקדם שכלית ואידיאלית ילד קטן, אבל אולי בעצם לו לא חסר, לי חסר- והילדים יהיו המורים הכי אמיתיים שלי.
נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 9/11/2014 23:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)