לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014


אבל משהו חסר לך ואתה לא מצליח לזהות אותו

אוכל לא מספק את צרכיו, והערבול בבטן די מבלבל

אולי זה הביטחון שחסר? 

אולי יש את הצורך שמישהו ימלא אותך בנשימה שלו..

וזה יכול להיות רק המעבר. מבלבל כהרגלו .

אבל נופלת עלייך עייפות מצטברת ואתה הולך לישון בתקווה שהלילה והחלומות יספקו את מה שחיפשת.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 30/10/2014 23:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מן תחושה שכזו, הרגשה שכזו, של אהבה


 מרגשת ומחייה.


ולא בגלל אמיתותה,אלא בגלל הזכרתה.


(להחזיק את התינוק ולהיות מסור לו),


לחייך ורק בגלל שגם "ההוא".


 


מן תחושה שכן מוכרת,


כזו שחובה לחוות,


כזו שמזכירה חדשנות והפתעה. וכמו שהיא באה כך גם היא הולכת.


 


 


ריגוש הוא לא לתמיד, הריגוש לא מבטיח.


כשכלום לא נראה "כזה" חשוב לעומת רגעים,


כשאכזבה הופכת לצחוק, והמועקה לכיף,


דברים לא ברורים כשיש מישהו לא ברור בסביבה.


 


ועכשיו זו התחושה של הלילה, שישאר בו טעם הלוואי


זיכרונות קטנים יציפו, אולי גם קצת דמיונות.


והלב מפחד שאולי ישנם דברים גדולים ששכחתי בזמן שנרגשתי,


דברים שאזכור מחר.


אבל מחר לא חשוב,


יש לי לילה ארוך ודי ברור


והוא מה שאחווה עכשיו.


לפחות עד מחר.


 


 


 


 


(ואוו איזה כיף לעדכן שוב ככה אחריי תקופה ארוכה)


 


 


 

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 28/10/2014 23:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לפעמים כל מה שאני רוצה זה שיהיה פה מישהו שיתן לי יד, יחבק ויבטיח לי שהפחד הוא לא אמיתי, שהפחד הוא רק הדמיון שלי...

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 14/10/2014 22:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חייבת לכתוב.


טוב-

רכבתי אתמול בבוקר עם אחי באופניים על הטיילת של הים.

הלכתי עם חברה להופעה שווה שממש עשתה לי טוב ולא אריך בפרטים מסיבות אנונימיות.

דיאטה זה כיף :)

דיברתי בוואצאפ בהקלטות עם חברה ממש ממש טובה בערך ארבע שעות בלילה עד שנפלתי לתרדמת.

אני שותה הרבה.

כאילו מים.

נגמר לפלאפון שלי הסוללה

אני פחות מלחיצה את עצמי עם תוכניות. למדתי לזרום ולשחרר

קניתי קרם פנים סופסוף

שמעתי עכשיו את סבתא שלי בפלאפון ולשם שינוי זה היה נחמד.

החדר שלי החזיק מסודר שבוע!

 

מעיק-

אני בטטה שאין לה כוח לחזור ללימודים

אני לא בטוחה שאני רוצה להדריך כמו שהציעו לי

אני צריכה להשיג ספר באנגלית!

אני צריכה לחסוך עוד 300 שקל כדי לקנות מצלמה

היה עוד משהו ואני לא זוכרת

 

מאמינה-

הכל יהיה בסדר.

תעשי מה שטוב לך עכשיו.

אל תבהלי מידי מדברים חדשים

הכל בראש

תשמעי מוסיקה טובה

אל תקומי מאוחר מידי

תכבי את הפלאפון לכמה ימים ותניחי אותו למעלה.

תציירי

תתאמצי הרבה ורק אז תצ'פרי את עצמך בהתפנקות ומנוחה. הכי כיף

אל תגידי כל מה שאת חושבת.

תכתבי.

 

 

 

 

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 14/10/2014 13:29  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה אירוני


דיאטה זה דבר ממלא
נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 13/10/2014 19:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב.


טוב

לא רע

לא נורא

בין שוק הכרמל לנחלת בנימין וספרי שירה

ריח קפה, בדים, חורף ושמש שוקעת

בין עמוד בתל אביב לבית בדרום

כשהכל בסדר אז לא נורא, אין מטרה

הכי אמיתי הכי כנה וללא הגדרה

ואתה לא בטוח אם אתה מספיק מלא מה"טוב. לא רע. ולא נורא"

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 12/10/2014 18:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם תשפטו- בעדינות בבקשה.


אני מאוד נמשכת לתקופות הישנות, לקריאה עליהם לתמונות ואומנות מאז, לשיעורי ההיסטוריה..

זה תמיד נשמע לי כאילו אומנם לא הייתה שם פמניסטיות אבל הנשים לא היו צריכות כבוד מהגברים, הן ידעו לכבד את עצמן.

אני לא רוצה לומר שיש לנו דור דפוק כי אנחנו דור נפלא, אבל איבדנו קצת את הפואנטה

מרוב מלחמה בלהיות מה שאנחנו רוצים שכחנו קצת מה רצינו. 

אני רוצה להיות אישה שמכבדים אותה 

אני לא רוצה להלחם לקבל את היכולות של הגברים כי זה לא אני. 

אני כן רוצה שאת היכולות שיש לי יעריכו.

פעם אישה הייתה לפעמים מתבזה בעיניי גברים בהיותה אישה

אז החלטנו להלחם על זה שיקבלו את הנשים 

ועשינו את זה בדרך שבה "שחקנו" את הנשיות שלנו. אז מה קיבלנו מזה?

על מה אנחנו נלחמים?

 

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 9/10/2014 20:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מי היה המורה האהוב עלייך?
המחנכת הנוכחית שלי.
אני חושדת שזה משתנה עם כל מחנכת ואני משוחדת לגבי מי שקרוב אליי.

מה המשפט שהכי זכור לך שמורה היה אומר בקביעות?
"עזבו את הקישקושים בצד, תסתכלו עליי כמה יפה התלבשתי לכבודכן היום! \ אני מרתקת אי אפשר להזיז ממני את העיניים, תסתכלו עליי \ קדימה לאסוף פרחים.. בדילוגים!" (היא דיברה על ליכלוכים מהרצפה)



מי היה המורה שהכי השפיע עלייך?
רוב המורים בבית ספר שעברתי אליו לפני שנה. זה מדהים שכמה.

בזכות מה?
בזכות על המסגרת, בזכות כמה שהם היו אנושיים וכמה שהיו אמיתיים.

מה הופך מורה למורה טוב?
אם התלמידים שלו יודעים לצחוק איתו אבל לקבל את הקשיחות שבו כשהיא קורה.

האם קרה לך שלא הסכמת עם מעשה של מורה מסוים ובדיעבד הבנת שהוא צדק?
עם הקשיחות של המחנכת שלי לגבי איחורים אבל עם הזמן הבנתי כמה זה בנה לי את המשמעת בצורה מטורפת.
משמעת עצמית והיכולת לקבל חובה כחובה ברורה.

המקצוע תלוי במורה?
בדרך הלימוד שלו.

את מאמינה שהמורים הם מעצבי דור העתיד?
לגמרי.
אני חושבת שהגישה שלהם משפיעה עלינו הרבה יותר ממה שהם מביאים לכיתה שחור על גבי לבן.

את חושבת שאת מפגינה כבוד ראוי למורים שלך?
בגדול כן.
בשנים האחרונות אפילו יותר

היית רוצה להיות מורה?
לא ממש לא.
לפחות לא למקצוע ריאלי.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 7/10/2014 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הרגעים הכי מתסכלים ודכאוניים צריכים את הזמן שלהם ואז מגיעה הפצצת הבנה, וזה כמו במבוק שלא מבינים למה כלום לא זז למרות כל ההשקעה והשיטות  ורק אחריי הרבה זמן הוא בבת אחת צומח בטירוף, לא יודעים מאיפה זה מגיע אבל זה מתוך התיסכולים ומתוך הרגעים האלו.

 

הכתיבה זו הדרך שלי.

 

אני לא יכולה לשמר הכל, אני לא יכולה לתכנן הכל, אסור לי לתכנן הכל!

אני צריכה לפעמים להבין דברים ולתת להם לצוף בתת מודע בלי לתפוס אותם חזק ובלי לדרוש שיהיו ברורים,

יום אחד עוד דברים יתחברו אליהם.

ואולי לא.

אבל למדתי שאסור להחזיק חזק מידי, אסור להלחם שהכל יהיה לפי התוכנית. אולי צריך לפעמים לתת לחיים לעשות לך את הבחירות,

ולא להצמד לסטיגמות,

ולא להתסכל תמיד על התמונה הרחוקה.

לשלוט על התמונה ולא לתת לה לשלוט בך.

לא להסתכל רחוק מידי.

לא לתכנן הכל.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 7/10/2014 17:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך פגשתי את אמא


עונה 4 פרק אחרון. 

הסברת לי הרבה...

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 6/10/2014 13:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)